Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.4297

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.

Aria
Aria

Snel, eerlijk, goedkoop

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer teverden ,niet net als beltegoed.nl en ... 1.20 extra voor gewoon ideal betaling , bedankt opwarderen.nl.

Uw ervaring

Makkelijk, maar door servicekosten koop ik hier niet meer.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Makkelijk. waardeer hier op voor mijzelf (kpn) en voor mijn vrouw (vodafone). in een bestelling alles afronden. en geen extra kosten. tot vandaag: €0,58 cent bijbetalen! bestel wel via kpn en vodafone. is tenminste gratis. alsof je voor pinnen in de winkel moet bijbetalen. niet van deze tijd.

Zahra Elfathi
Zahra Elfathi

Reactie Opwaarderen.nl:

mocht je problemen hebben met een bestelling, dan kun je altijd even via het contactformulier contact met ons opnemen. Geef daarbij je ordernummer aan. Dan controleren wij of de code klopt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb mijn kaart met 10 euro opgewardeerd maar ik kan bellen, ik krijg een internet bundel, stom stom.

Uw ervaring

Super snel, makkelijk en geen verwerkingskosten. Perfect!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel erg handig en snel.

Conair
Conair

Uw ervaring

ik vond het prima en ik wens jullie prettige nieuw jaar wisslen en blijven ontwikkelen verder met Jullie bedrijf online

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gewoon het is zo makkelijk is, via om online te winkelen.

E.Roy

Vroeger bij hi en dat is kpn geworden en kwam hier uit om op te waarderen. dochter zit in het buitenland en moet nu zelf actie ondernemen om opwaarderen te laten slagen. niet handig......vroeger kon ik gewoon achter de computer voor haar opwaarderen en stond het er meteen op. nu moet ze een nr bellen en zelf de code invullen.........omslachtiger!.
e.roy.

Jan driece
Jan driece
Score voor Opwaarderen.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het gaat snel en gemakkelijk..
nadeel waarom betaal ik 50 eurocent voor het opwaarderen .

M
M

Uw ervaring

Slecht ik wil mijn geld terug!!

Reactie Opwaarderen.nl:

als geregistreerde klant kun je de code zelf opzoeken in je account, in de belhistorie. Maar misschien is onze email ook in je spamordner beland. Kun je de code niet terugvinden, contacteer ons dan via het contactformulier en geef daarbij je ordernummer aan.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Nou ja zeg ik heb zojuist opgewaardeerd maar geen internet gekregen !! oplichterij nogmaals!!!!!!!!!.

nvt
Matig
nvt

Uw ervaring

ik heb zeer veel bezwaar tegen uw onopgevoeden en asociaal manier van schrijven mensen benoemen met je jij hij en jouw

Score voor Opwaarderen.nl:2/5

Makkelijk.

Redelijk

Geen ervaring mee

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Omdat iemand die ik ken het gebruikt.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company