Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.4297

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
81 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.2/10. Gebaseerd op 4297 ervaringen.

Uw ervaring

Ik begreep het eerst niet ik dacht het wordt er gewoon op gezet zoals als je op de site van vodafone opwaarderen gaat gewoon betalen en het staat er op maar je kreeg een mail met een code.
Ik ben hier zeer blij mee dat het zo is gegaan.

Score voor Opwaarderen.nl:4/5

Snel en makkelijk.

Janee Kostelijk
Redelijk
Janee Kostelijk

Uw ervaring

het opwaarderen zelf op de GSM, lukte niet omdat de opwaardeercode veel te veel cijfers heeft.
Met jullie hulp en aanwijzingen lukte het prima via de providershulp.

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Via google opwaarderen van gsm gegoogled.

John
Uitstekend
John

Uw ervaring

Beltegoed kopen ging eenvoudig, snel en zonder problemen (zoals het hoort).
De opwaardeercode is beter over te typen als deze in groepjes van 2, 3 of 4 tekens wordt gesplitst.

Score voor Opwaarderen.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Lebara geeft geen factuur, opwaarderen.nl wel.

sc. vokpomapa
Redelijk
sc. vokpomapa

Reactie Opwaarderen.nl:

Het extra beltegoed wordt geleverd door je provider. Wij adviseren je even met hen contact op te nemen.

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb extra beltegoed na opwaardering van 20euros gevraagd maar niet ontvangen..
ordernummer;152618201.
code;95481484755.

Reactie Opwaarderen.nl:

wij vinden met deze gegevens geen bestelling van je. Heb je wel het juiste product gekocht? Je telefoonnummer en de bestelde code moeten van dezelfde provider zijn.
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, neem dan contact met ons op via het contactformulier en geef daarbij je ordernummer aan. Je vind je ordernummer in de omschrijving van je betaling.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Opwaardeerciode werkt weer niet.

Uw ervaring

extra betalen voor ideal en niet te zien naast de ideal logo maar pas als he gaat afrekenen

Reactie Opwaarderen.nl:

in principe worden alle kosten duidelijk aangegeven. Mocht je een voorbeeld hebben waar dit niet aangegeven wordt, kun je ons dan een screenshot sturen via het contactformulier? Onze techniekafdeling zal dit dan controleren.

Was zonder bij kosten.

Uw ervaring

Er staat 10€ beltegoed =20€ beltegoed. Als ik 1244 intoets en mijn beltegoed opvraag staat er maar 10€ op.
Dit vind ik misleidend.

Reactie Opwaarderen.nl:

Het extra beltegoed is een actie van je provider. Als je het extra tegoed niet hebt gekregen, neem dan even contact op met de klantenservice van je provider.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Omdat ik beltegoed nodig heb om te bellen.

Uw ervaring

het telefoonnummer wat opgegeven staat dat je moet bellen (1244) om op te kunnen waarderen is geen goed nummer. contactformulier kan ik niet opsturen omdat letters die je moet intypen om te laten zien dat je geen machine bent komen niet in beeld

Reactie Opwaarderen.nl:

Ons supportteam kon je reeds verder helpen. Wij gaan ervan uit, dat het inmiddels gelukt is de code te activeren. Mocht dat niet zo zin, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Leek me makkelijk.

Opwaarderen.nl 1 beoordeling

Goede service en geen onnodige transactiekosten zoals bij beltegoed.nl enzo. houden zo jongens hierdoor maken jullie het verschil . en krijg je meer klanten. want niemand wil bijna 3 euro transactirkosten betalen.

Reactie Opwaarderen.nl:

vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt om deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Was vroeger gratis! nu transactiekosten...... is niet van deze tijd.... :(.

Bedrijfsinformatie

Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company