Nicole

Bedankt!

anoniem

Voor 4g

Uw ervaring

heb 1 bundel gekocht op de website. heb zeer duidelijk zelfs voor 1 betaald maar nogsteeds werd dubbel verstuurd en afbetaald. nu heb ik voor niks 2 maanden 4g terwijl ik dat niet eens wou. leuke... heb 1 bundel gekocht op de website. heb zeer duidelijk zelfs voor 1 betaald maar nogsteeds werd dubbel verstuurd en afbetaald. nu heb ik voor niks 2 maanden 4g terwijl ik dat niet eens wou. leuke bedrijf dit.

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemorgen! Wij hebben de bestelling nagekeken in ons systeem. Er is 2x een bestelling geplaatst, waardoor wij deze beide hebben geleverd. Mocht je de code voor de volgende maand willen gebruiken... Goedemorgen! Wij hebben de bestelling nagekeken in ons systeem. Er is 2x een bestelling geplaatst, waardoor wij deze beide hebben geleverd. Mocht je de code voor de volgende maand willen gebruiken kan dat uiteraard ook. Groet Opwaarderen team!

Kreeft

Goedkoop

zeer zeer slecht en waarom = 5e = 15 bel tegoed zoals vermeld
en niet de zaak bedonderen en 5e laten betalen en maar
heel slim uit eindelijk maar 10e tegoed te verkopen .
En ook geen...
zeer zeer slecht en waarom = 5e = 15 bel tegoed zoals vermeld
en niet de zaak bedonderen en 5e laten betalen en maar
heel slim uit eindelijk maar 10e tegoed te verkopen .
En ook geen nette excuus over deze valse voorlichting
IK WIL ALS NOG MIJN RECHT OP DE 5e DIE ACHTER GEHOUDEN IS.
Voorlopig geen aan aanbeveling gaan doen zeker niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Herman, wij hebben je support aanvraag gelijk behandeld. Extra beltegoed wordt altijd geleverd via de provider. Hopelijk hebben zij het voor je in orde gemaakt. Zo niet, wacht niet en... Goedemiddag Herman, wij hebben je support aanvraag gelijk behandeld. Extra beltegoed wordt altijd geleverd via de provider. Hopelijk hebben zij het voor je in orde gemaakt. Zo niet, wacht niet en contact ons via het contactformulier zodat wij contact opnemen met de leverancier. Groet opwaarderen team!

Monia

Doładowanie telefonu

Ok

Dankjewel!

Jurwien

Ik moest 2 Lyca bundel kopen voor me kinderen ik koop 2 ik krijg er 1 oplichters vandaar dat mensen jullie niet kunne. Bellen

Uw ervaring

Ik koop nooit meer iets bij jullie ik gaat ook plaatsen op internet

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag Jurwien, helaas hebben wij geen aanvraag in op onze support afdeling gevonden van jou. Wij kunnen onder je e-mailadres ook geen bestellingen vinden. Zou je ons via onze support aanvraag... Goedemiddag Jurwien, helaas hebben wij geen aanvraag in op onze support afdeling gevonden van jou. Wij kunnen onder je e-mailadres ook geen bestellingen vinden. Zou je ons via onze support aanvraag je probleem willen voorleggen. We zullen je gelijk helpen.
Groet, Opwaarderen team!

Opwaarderen. Nl

Toeval

Slechter kan het niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag, helaas hebben wij geen aanvraag in op onze support afdeling gevonden van jou. Zou je ons het probleem kunnen voorleggen, we zullen je zo snel mogelijk helpen. Groet, Opwaarderen team!

Stefan wal

Bitsa

Bedankt!

Schoon

Duidelijk

makkelijk

Reactie Opwaarderen.nl:

Bedankt voor je feedback!

Gregory

Heb nodig

Beste Gregory,
Fijn dat je tevreden bent over onze service en veel plezier met je aankopen!
Team Opwaarderen.nl

S

Google

Uw ervaring

Na toch wat gefrustreerd te zijn geweest zijn mijn frustraties toch binnen 24 uur weggenomen

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je probleem is opgelost!