J. Sollman

Om te gebruiken om op te waarderen op Ouddorp mijn 10 euro is afgeschreven kon echter niet opwaarderen. Het bedrag retourneren s. v.p.

Uw ervaring

Slecht dat ik het geld niet kan opwaarderen

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag! Wat vervelend dat de opwaardering niet gelukt is. Wij kunnen geen aanvraag vinden in ons contactformulier. Je kan ons contacten via het contactformulier zodat we het probleem zo snel... Goedemiddag! Wat vervelend dat de opwaardering niet gelukt is. Wij kunnen geen aanvraag vinden in ons contactformulier. Je kan ons contacten via het contactformulier zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Groet Opwaarderen!

J C van Meurs

Via T-mobile

Uw ervaring

zeer slecht, kosten en het slechtste: ik heb geen e-mail gekregen en zeker gee 50 E tegoed erbij gekregen. Graag actie: jcvanmeurs@gmail.com

Reactie Opwaarderen.nl:

Goedemiddag! Wij hebben geen bestelling kunnen vinden onder je e-mailadres. Je kan ons contacten via het contactformulier zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Groet...
Groet opwaarderen!

Ali

Gemakkelijk zijn

Eerste

Beste Ali,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Stolk

Beltegoed bijna op

duidelijk

Reactie Opwaarderen.nl:

Hopelijk heb je met tevredenheid bij ons je extra beltegoed aangeschaft en kan je er gebruik van maken. Groet Opwaarderen team!

Travision

Gemak

Beste klant,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!

Nina

??

Uw ervaring

Verkeerde provider gekozen en naa contact met klantenservice snel geholpen! Nogmaals hartelijk bedankt voor de snelle reactie. Nina

Beste klant,
Goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.

Braakensiek

Gemakkelijk

Goede ervaring

Fijn dat je tevreden bent met onze service! Groet Opwaarderen.nl

N

Ben klant van lyca

Super slechte service!!!

Beste mevrouw Z,
Wij hebben voor u Lycamobile gecontacteerd. U heeft de door ons geleverde code met succes geactiveerd op telefoonnummer 0686xxxx76 en wel op 25-01-2024 08:00 uur.
Met...
Beste mevrouw Z,
Anne

Randy Wintjes

Mijn to go website voor betrouwbare nintendo eshop kaarten

Uw ervaring

Ja top. Supersnel, overzichtelijk, geen gedoe en geen extra kosten. (bij de door mij bestelde kaarten althans) Van andere tegoeden weet ik het niet. Afijn. Erg blij met opgewaardeerd

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Japan Fans

Bij odido zelf is het moeilijker

topper

Beste klant,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!