dorothee punt- van zanten

Weinig extra kosten, scheelt bijna 3 euro per bestelling

goed

Dick

Een 83 jarige mevrouw ligt met een prepaid telefoon in het ziekenhuis.
Ze heeft nog € 0,80 beltegoed,en je wilt haar helpen.

Uw ervaring

€15 kwijten de mevrouw kan nog niet bellen omdat ik een ongeldige of gebruikte code heb.
Dus wat mij betreft nooit hier meer opwaarderen.

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Dirk, Je hebt KPN tegoed gekocht. Dat kan alleen op een KPN prepaid telefoonnummer geactiveerd worden. Als je ons het telefoonnummer doorgeeft, kunnen we je behulpzaam zijn bij de activering.... Beste Dirk, Je hebt KPN tegoed gekocht. Dat kan alleen op een KPN prepaid telefoonnummer geactiveerd worden. Als je ons het telefoonnummer doorgeeft, kunnen we je behulpzaam zijn bij de activering. Met vriendelijke groet, Anne

Normaal

goed

Pris

Opwaarderen data

Uw ervaring

Slecht. Geen mail ontvangen (ook niet in de spam). Code op het scherm doet het niet! Zeer slecht bereikbaar! Telefonisch krijg je niemand te spreken, maar mag je je klacht melden. Per mail wacht ik... Slecht. Geen mail ontvangen (ook niet in de spam). Code op het scherm doet het niet! Zeer slecht bereikbaar! Telefonisch krijg je niemand te spreken, maar mag je je klacht melden. Per mail wacht ik nu al geruim een uur op een antwoord. Contact formulier op jullie website 2 keer ingevuld, geen reactie. Zogenaamd bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur. Inmiddels heeft mijn partner elders opgewaardeerd!

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Pris, wij hebben je aanvraag binnen 24 uur beantwoord, wij hebben helaas nog geen antwoord gehad op ons bericht waarin wij de code mee hebben gestuurd. Groet Opwaarderen team

Rene Loman

Geen idee… ik moet opwaarderen

Uw ervaring

Slecht. 3 betalingen gedaan waarvan 1 succesvol. 1e is teruggestort en de 2e afgeschreven en zou terug gestort worden maar dat gebeurt niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Rene! Wij hebben je geld direct op je telefoon geboekt, je had namelijk een directe opwaardering besteld. Hopelijk kan je genieten van je product! Groet Opwaarderen team.

Jens Vanneste

Zekerheid

Beginner

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je bij ons de zekerheid voelt van je bestellingen!

Sabine Van den Broecke

Voor kleinzoon robux

Uw ervaring

makkelijk aan te kopen. Nu wachten op het resultaat

Gijs

Gevonden google

Uw ervaring

Na betaling van 100 euro, die lukte uiteraard wel, niks meer gehoord van Opwaarderen.nl. Geen mail met de code ontvangen en met bellen alleen een bandje aan de lijn. Ook op de mail wordt niet... Na betaling van 100 euro, die lukte uiteraard wel, niks meer gehoord van Opwaarderen.nl. Geen mail met de code ontvangen en met bellen alleen een bandje aan de lijn. Ook op de mail wordt niet gereageerd. Dit omdat ik geen bestelnummer heb en daar gaat het nu juist om. Ik zie dat er wel wordt gereageerd op slechte recenties. Dus hierbij nog een laatste poging

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Gijs Gilbert, Zowel maandagavond als dinsdagmiddag hebben we je een antwoord gestuurd. Beide keren binnen een uur nadat je ons gemaild had. Mijn collega´s hebben je de code opnieuw doen... Beste Gijs Gilbert, Zowel maandagavond als dinsdagmiddag hebben we je een antwoord gestuurd. Beide keren binnen een uur nadat je ons gemaild had. Mijn collega´s hebben je de code opnieuw doen toekomen. Zit je mailbox misschien vol of zijn onze orders in je spambox geland? Met vriendelijke groet, Anne

jacob.

Ik was in de veronderstelling dat ik DIRECT met KPN/ opwaarderen te maken had, dus niet met de tussenpersoon die opwaarderen.nl blijkt te zijn.

Uw ervaring

Zeer slecht! Dank zij uw indirecte afhandeling heb ik nog steeds "GEEN" door mij betaald (30 Euro) beltegoed op mijn chipkaart staan.(mijn tel.nr. is 06-45757948) en kan dus niet bellen en sms-sen... Zeer slecht! Dank zij uw indirecte afhandeling heb ik nog steeds "GEEN" door mij betaald (30 Euro) beltegoed op mijn chipkaart staan.(mijn tel.nr. is 06-45757948) en kan dus niet bellen en sms-sen met mijn mobiele telefoon. Bij deze vraag ik u om het door mij betaalde bedrag, 30 Euro, terug te storten op mijn bankrekening!

Reactie Opwaarderen.nl:

Op onze site schrijven we naar onze mening duidelijk bij wie je besteld. Kan je ons aangeven wat en waar we hier zouden kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet, Anne

De heus

Goede ervaring

Beste klant,
Bedankt voor je feedback!
Team Opwaarderen.nl