appeltje eitje

Nvt

Uw ervaring

tweemaal verkeerde code ontvangen.
Ben nu naar provider gegaan en alles lukt nu wel.
Als pluspunt snelle reactie van de klantenservice
Gevraagd het betaalde geld terug te storten....
tweemaal verkeerde code ontvangen.
Ben nu naar provider gegaan en alles lukt nu wel.
Als pluspunt snelle reactie van de klantenservice
Gevraagd het betaalde geld terug te storten. Kreeg daar geen reactie op. Zeer slechte klantenservice

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Zoals net telefonisch besproken, kan een Lycamobile code niet geactiveerd worden op een telefoonnummer van Lebara. Ik heb u zojuist een email gestuurd met meer informatie. Hopelijk... Beste klant, Zoals net telefonisch besproken, kan een Lycamobile code niet geactiveerd worden op een telefoonnummer van Lebara. Ik heb u zojuist een email gestuurd met meer informatie. Hopelijk konden we u hiermee verder helpen. Met vriendelijke groet, Anne

Jeannette Kok

Omdat T mobile over is gegaan naar Odido

Uw ervaring

Weet ik nog niet dit is de eerste keer

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Jeannette, We hopen je in de toekomst nog vaker te kunnen begroeten. Voor Odido verkopen wij directe opwaarderingen en vouchers. Bij een directe opwaardering boeken wij het tegoed direct op... Beste Jeannette, We hopen je in de toekomst nog vaker te kunnen begroeten. Voor Odido verkopen wij directe opwaarderingen en vouchers. Bij een directe opwaardering boeken wij het tegoed direct op het door jou aangegeven telefoonnummer. Je hoeft dan zelf helemaal geen code te activeren. En dat alles binnen enkele seconden. Hopelijk tot gauw. Met vriendelijke groet, Anne

Jullie konden niets voor mij betekenen, gelukkig kon ik het via een andere site regelen.!!

Cadeau bon

Slecht

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Jacqueline, Uit je supportaanvraag begrijp ik dat je de bij ons, in Nederland, gekochte code wilde activeren met een Arubaans account. Dat gaat helaas niet. Volgens de Roblox voorwaarden, die... Beste Jacqueline, Uit je supportaanvraag begrijp ik dat je de bij ons, in Nederland, gekochte code wilde activeren met een Arubaans account. Dat gaat helaas niet. Volgens de Roblox voorwaarden, die wij eveneens vermelden op onze website, is de valuta bepalend. Het is wettelijk zo geregeld, dat digitale producten niet geruild kunnen worden. Maar je kunt de code wel alsnog met een nederlands account in euros activeren. Met vriendelijke groet, Anne

Marcia Konijnenburg

Zo dat ik niet naar de winkel hoefden

Nooit meer

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Marcia, Je hebt ons eveneens een support aanvraag gestuurd. Daarbij hebben wij je laten weten dat de codes die wij verkopen alleen geactiveerd kunne nworden met een europees account in Euros.... Beste Marcia, Je hebt ons eveneens een support aanvraag gestuurd. Daarbij hebben wij je laten weten dat de codes die wij verkopen alleen geactiveerd kunne nworden met een europees account in Euros. Dat staat aangegeven op onze website. Wacht 48 uur en probeer het dan opnieuw met een europees account in euros. Mocht dat, tegen verwachting in, niet lukken, neem dan ajb opnieuw contact op met ons support team. Met vriendelijke groet, Anne

dorothee punt- van zanten

Weinig extra kosten, scheelt bijna 3 euro per bestelling

goed

Dick

Een 83 jarige mevrouw ligt met een prepaid telefoon in het ziekenhuis.
Ze heeft nog € 0,80 beltegoed,en je wilt haar helpen.

Uw ervaring

€15 kwijten de mevrouw kan nog niet bellen omdat ik een ongeldige of gebruikte code heb.
Dus wat mij betreft nooit hier meer opwaarderen.

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Dirk, Je hebt KPN tegoed gekocht. Dat kan alleen op een KPN prepaid telefoonnummer geactiveerd worden. Als je ons het telefoonnummer doorgeeft, kunnen we je behulpzaam zijn bij de activering.... Beste Dirk, Je hebt KPN tegoed gekocht. Dat kan alleen op een KPN prepaid telefoonnummer geactiveerd worden. Als je ons het telefoonnummer doorgeeft, kunnen we je behulpzaam zijn bij de activering. Met vriendelijke groet, Anne

Normaal

goed

Pris

Opwaarderen data

Uw ervaring

Slecht. Geen mail ontvangen (ook niet in de spam). Code op het scherm doet het niet! Zeer slecht bereikbaar! Telefonisch krijg je niemand te spreken, maar mag je je klacht melden. Per mail wacht ik... Slecht. Geen mail ontvangen (ook niet in de spam). Code op het scherm doet het niet! Zeer slecht bereikbaar! Telefonisch krijg je niemand te spreken, maar mag je je klacht melden. Per mail wacht ik nu al geruim een uur op een antwoord. Contact formulier op jullie website 2 keer ingevuld, geen reactie. Zogenaamd bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur. Inmiddels heeft mijn partner elders opgewaardeerd!

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Pris, wij hebben je aanvraag binnen 24 uur beantwoord, wij hebben helaas nog geen antwoord gehad op ons bericht waarin wij de code mee hebben gestuurd. Groet Opwaarderen team

Rene Loman

Geen idee… ik moet opwaarderen

Uw ervaring

Slecht. 3 betalingen gedaan waarvan 1 succesvol. 1e is teruggestort en de 2e afgeschreven en zou terug gestort worden maar dat gebeurt niet

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi Rene! Wij hebben je geld direct op je telefoon geboekt, je had namelijk een directe opwaardering besteld. Hopelijk kan je genieten van je product! Groet Opwaarderen team.

Jens Vanneste

Zekerheid

Beginner

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn dat je bij ons de zekerheid voelt van je bestellingen!