Onlineticketshop.nl

Onlineticketshop.nl Klanten beoordelen Onlineticketshop.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 1195 ervaringen.1195

Bedrijfsinformatie

Onlineticketshop.nl is een private onderneming gespecialiseerd in de aan- en verkoop van tickets voor populaire (sport)evenementen, voetbalwedstrijden, concerten en festivals. Of u nu wilt gaan genieten van een voetbalwedstrijd in Barcelona, een concert in Londen of het tennistoernooi van Roland Garros, Onlineticketshop.nl is het juiste adres om deze tickets te verkrijgen

Twitter

Contactgegevens
E-mail: info@onlineticketshop.nl
Tel: 050 201 1520
KvK: 02081616
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

J. van Wijk
J. van Wijk

Geen eerlijke informatie

Eerlijkheid betrachte of liever stop jullie zakkenvullerij

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Helaas ben ik er ook ingestonken; informatie op de site suggereerde dat disney on ice was uitverkocht. bij binnenkomst in het rai-theater bleek het lang niet vol te zitten en heb ik dus bijna het dubbele van de prijs betaald..
overigens werkt het bedrijf nauwkeurig maar ik ga er dus nooit meer mee in zee.

Michiel
Michiel

niet!

stoppen en bedrijf opheffen! kaartjes zijn nog niet officieel in de verkoop maar hier staan ze wel...

zelfs mijn oma op dr met een rollator zonder kennis van computers snapt dat jullie een stelletje oplichters zijn!

Stelletje oplichters!.

W Kamphuis
W Kamphuis

Snel afhandeling, perfect!!!

Ik weet nog niet, omdat ik alleen een goede ervaring heb.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was een ontzettend goede ervaring. ik wist niet meer waar heb ik de tickets gekocht en toen ik het vond, heb ik gelijk gebeld en zo snel was afgehandeld, ongelofelijke mooi.

van hees pieter
van hees pieter

klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was de eerste keer en het was zeer vlot.

Adrie
Adrie

Snelle en duidelijke afhandeling

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tickets snel geleverd. gewoon betrouwbaar..
prijs hoger maar daar kies jezelf voor.

Daniel Kebis
Daniel Kebis

above

Above

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

The company behaves illegal in two ways:.
1. you are signing, you cannot return the tickets - according the eu law, you can return unused goods within 14 days. try it here, you will be told they cannot take it back as it would cause them problems:-))).
2. the margin in close to 100 % which is against moral in trade. .
so you are buying the the 4 tickets for your friends, you pay 100 eur per yeach, but to your friends you can get them these only to get 50 each, as that is what is written on official ticket. this is extremely unfair, the margin in that case shall be stated separately..
+ you pay extra manipulation fee....
i am going to sue them.

Monique van Leeuwen
Monique van Leeuwen

Eenvoudig te bestellen, goede informatie tot op het laatste moment via mailcontact, superkaarten gekregen voor ons geld met nog een hoop onverwachte extra's! ?

Niet

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring! kon hier nog f1 tickets staanplaatsen voor abu dhabi bestellen terwijl deze overal uitverkocht waren en gewoon tegen dezelfde prijs. kregen uiteindelijk bericht dat ticketsysteem gewijzigd was en dat we nu tribuneplaatsen voor 3 dagen (ipv2dagen) kregen. toen verzending van tickets vanuit abu dhabi misliep, keurig op de hoogte gehouden en geregeld dat we ze ter plaatse op konden halen. ook ter plaatse was alles super geregeld met shuttlesevice en geweldige plaatsen op de tribuna! tot op het laatste moment steeds keurig via de mail op de hoogte gehouden. ?.

Snel en concreet.

Tot nu toe niet.

Goed.

Uitstekend

makkelijk en de kaarten direct gekregen

nee

Snelle afhandeling.

Jack
Redelijk
Jack

slim dat je hier terecht komt

duidelijk aan geven dat jullie niet de officiele verkoop site zijn en flinke commissie vragen

Score voor Onlineticketshop.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik dacht kaarten voor amstel live te kopen op de officiele site. ben ongemerkt op onlineticketshop.nl terecht gekomen. slim van hen, pech voor mij! voor 4 kaarten 132 euro te veel betaald, terwijl ze nu nog gewoon beschikbaar zijn. nu maar hopen dat ik wel echt naar binnen kan ........................... op 't uitgeprinte ticket staat namelijk dat ik aan moet tonen dat ik diegene op het kaartje ook daadwerkelijk ben. dat kan ik dus niet .....

Bedrijfsinformatie

Twitter