Martin

Slechte service

Goed verpakt

Scratch resistant ontbijtborden besteld voor 14,95 per stuk. Omdat deze er goed uit zagen heb ik de verpakkingen weggegooid. Direct bij de eerste keer dat we brood sneden met een ontbijtmes... Scratch resistant ontbijtborden besteld voor 14,95 per stuk. Omdat deze er goed uit zagen heb ik de verpakkingen weggegooid. Direct bij de eerste keer dat we brood sneden met een ontbijtmes ontstonden er grijze strepen op de borden. Contact gehad met de verkoper maar die zegt dat ik moet poetsen met RVS reiniger. Dit is geen doen elke keer als je borden gebruikt, en verwacht je al helemaal niet voor deze prijs.

Reactie Onlineservies.nl:

Dit is iets dat bij serviesdelen soms voor kan komen en niet te voorkomen is. De bewuste borden zijn licht van kleur, met een harde satijn glazuurlaag. Het is onmogelijk vooruit aan te geven welke... Dit is iets dat bij serviesdelen soms voor kan komen en niet te voorkomen is. De bewuste borden zijn licht van kleur, met een harde satijn glazuurlaag. Het is onmogelijk vooruit aan te geven welke bestekken hier misschien koolstof op achterlaten. We hebben de klant tips gegeven die het verwijderen van de grijze streepjes vergemakkelijken.

Johan

In één woord: fantastisch!

Snelle levering. Goederen heel goed verpakt. Uitstekende communicatie. Vriendelijke mensen.

Geen verbeterpunten

Amanda

Online servies stelde.me voor de keuze om te wachten op het servies in verband met de lange levertijd. Ik wacht nu op de levering.

Het informeren was fijn.

Feedback pas vragen na levering

Marcel Nijhof

Snelle en correcte service.

Snelheid.

J.H.M. de Ruwe-Scheerboom.

Goed en duidelijk.

Het servies was goed verpakt voor verzending. Normaal gesproken zou ik voor enkele borden naar een winkel gaan, maar in deze Corona-tijd heb ik het per internet geprobeerd, omdat ik wist wat ik... Het servies was goed verpakt voor verzending. Normaal gesproken zou ik voor enkele borden naar een winkel gaan, maar in deze Corona-tijd heb ik het per internet geprobeerd, omdat ik wist wat ik precies wilde hebben. Het is me goed bevallen, dus ga zo door. Dan zal ik het de volgende keer weer doen per internet.

Geen idee, het was goed zo.

Wolven

Super! Complimenten!

Erg klantvriendelijk.
Fijn benaderd. Snelle levering.
Volgende dag in huis.

L Baan-Bijkerk

Snel, netjes

duidelijk

Nancy

Goede kwaliteit producten.

Snelle levering, keurig verpakt.

van den Heuvel

Goed!

Besteld en snel in huis. Echt top!

Van Goethem

Goede, vlotte ervaring