Marcel schonewille

Nu 3 jaar geleden een gikviaion turbo set met 2 camera's besteld voor de prijs van 190 euro,

De camera's zijn in die tijd door mijn eigen 1 keer office gezet, en de rest van de tijd altijd uitstekend gedraaid,

Echter kreeg ik het beeld met instellingen niet goed,

Hier over gebeld en werd meteen vanaf afstand geholpen,

Dus nog steeds een super tevredenn klant

Kwaliteit
Service
Bereikbaarheid
Communicatie

En prijzen uiteraad

W.A.

Ik doe al jaren zaken met dit bedrijf en heb er al veel probleemloze spullen gekocht, maar als er wel problemen zijn met een product wordt je hier erg goed bij geholpen door Simon of zijn... Ik doe al jaren zaken met dit bedrijf en heb er al veel probleemloze spullen gekocht, maar als er wel problemen zijn met een product wordt je hier erg goed bij geholpen door Simon of zijn collega's.
Soms is het met het vinden van een oplossing voor een probleem en een andere keer door vervanging van onderdelen.

Duidelijke communicatie en service.

Barry

Nadat ik een mail stuurde met de vraag hoe ik me ook alweer aan moest melden bij een camerasysteem dat ik 4 jaar geleden heb gekocht, werd ik de volgende dag al teruggebeld en wilde de medewerker... Nadat ik een mail stuurde met de vraag hoe ik me ook alweer aan moest melden bij een camerasysteem dat ik 4 jaar geleden heb gekocht, werd ik de volgende dag al teruggebeld en wilde de medewerker (ben helaas zijn naam vergeten) mij telefonisch door het proces helpen. Dat is iets wat je vrijwel niet meer tegenkomt. Meestal krijg je dan een week of wat later via de mail te horen/lezen dat het product uit het assortiment is en 'wij u niet kunnen helpen'.
Kortom, groot compliment voor onlinecamerashop.nl!

Heldere communicatie en service op een product dat ik al 4 jaar geleden heb gekocht.

Hans

Zeer prettig ontvangen en een uitstekende uitleg en hulp bij het installeren van de apparatuur. Prijs kwaliteit TOP

Persoonlijke uitleg en noot van de eigenaar / installateur

vdb

Rampzalig/retour moet je zelf betalen indien het niet werkt.
Twee nieuwe camera's gekocht maar zaten niet in de originele verpakking. (retour product)
Na retour melding binnen de termijn...
Rampzalig/retour moet je zelf betalen indien het niet werkt.
Na retour melding binnen de termijn bellen ze voor u toch te overtuigen en te proberen.
Ze hebben de kans gekregen maar na uren geen resultaat.
Ligt aan de kaart was het antwoord.
Nogthans deed deze het in andere apparaten behalve in hun camera's.
Verschillende mails voor het retour ticket gedaan en antwoord was dat iedereen deze terugsturen omdat ze niet werken maar iedereen zat er naast.
Dus stuur maar terug op eigen kosten.
Retour kost 18 EUR maar bij ontvangst hebben ze natuurlijk niets ontvangen(onderzoek is lopende)
Word vervolgt.

Reactie OnlineCameraShop.NL:

Hartelijk dank voor de review JVD.
Hartelijk dank voor de review JVD.
op 8-8-2023 heeft u 2 stuks 4G camera's besteld, retour gemeld op 26-8-2023 dus ruim over de retour termijn. Inderdaad hebben wij meerdere keren een retour ontvangen en als we zelf gaan testen dan werkt het prima, product is trouwens nooit gebruikt geweest, gebruikte items worden via een andere site verkocht. Nu hebben jullie zelf gelijk een installateur ingeschakeld zonder ons om hulp te vragen, onze technicus heeft nooit de kans gehad om u verder te helpen, u wilde dus zonder hulp meteen de 2 camera's retour sturen en dat moet dan helaas op uw eigen kosten. Op 5-9-2023 hebben wij een mail gestuurd dat de zending terug mag voor credit, uit uw email begrijp ik dat de zending retour is gegaan pas op 23-1-2024, waarom zoveel later? Wij helpen altijd alle klanten die bij ons bestellen en vinden het erg jammer dat we vaak van particulieren horen dat de producten niet werken, wellicht komt het omdat onze producten niet echt voor de consument bedoeld is, maar hoge kwaliteit voor bedrijven, desondanks blijven we altijd support geven aan particulieren die wel echt graag via ons willen bestellen. Op dit moment hebben wij uw zending nog steeds niet in ons bezit dus kunnen we ook niet testen, zodra we de producten terug hebben gaan we testen en hier een conclusie schrijven.

vis van floor

Vriendelijk en verstand van zaken.

verstand van zaken en snappen hoe je een klant helpt. Zeer tevreden klant

Michiel 71 jaar

Ben al jaren klant en staan altijd voor je klaar als je een probleem hebt en zijn erg kundig en oplossingsgericht

Goed service fijne medewerkers helemaal te vreden

vissers luc

Heb meer dan een jaar geleden een 3MP DRAADLOZE CCTV CAMERASET MET 10 KANALEN RECORDER EN 4X CAMERA met nog 4 extra camera's en 4 tb harddisk.meer dan een maand opslag .
heb een camera hangen...
heb een camera hangen op 200 meter zonder problemen prima zicht en dit met de repeaterfunctie en met prima nachtzicht. En de na-service is geweldig . en alles werkt nog even goed.

Alles : snelle levering , prima na-service , prima kwaliteit .
een echte aanrader.

Toon

Top bedrijf

Altijd snelle reactie via email

Arthur Boer

Uitstekende Service

Zeer goed bereikbaar.
Snelle beantwoorden mail.
Zeer veel geduld im problemen met een gekocht product op te lossen.
Service gericht en bereid om niet op te lossen problemen via de...
Zeer goed bereikbaar.
Snelle beantwoorden mail.
Zeer veel geduld im problemen met een gekocht product op te lossen.
Service gericht en bereid om niet op te lossen problemen via de fabrikant alsnog op te lossen.