Ondertekenen.nl

Ondertekenen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ondertekenen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company60
Uitstekend
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ondertekenen.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 60 ervaringen.
Gebruikersgemak
Ondersteuning
Deskundigheid

TOTAL BELGIUM
Slecht
TOTAL BELGIUM

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste Tom,

Jammer dat u de ondersteuning in ons portal niet kon vinden! In het portaal staat rechtsboven een knop, 'ondersteuning'. Wanneer u daar op klikt kunt u direct per chat in gesprek gaan met ons.
Daarnaast kunt u ook naar de veel gestelde vragen gaan. Hier staat bijvoorbeeld dit artikel over invulbare documenten: http://support.ondertekenen.nl/functionaliteiten/invulbare-documenten. Linksonder op ons portal staat ons mailadres: support@signhost.com. Hier kunt u ons ook altijd bereiken. Daarnaast bent u per mail uitgenodigd voor het achterlaten van een review. U kunt altijd replyen op onze communicatie, we staan u graag te woord!

Vervolgens is er een handleiding bij de ingebruikname van het account ter beschikking gesteld, met daarin ons nummer. Dit nummer is 0237370046, en is ook op onze website te vinden. Het is altijd mogelijk even te bellen om eventuele onduidelijkheden over ons product en het supportproces te verhelderen.

Met vriendelijke groeten,

Paul Loth

Score voor Ondertekenen.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Hallo. ik heb een vraag ivm de melding 'niet invulbaar' en 'gegevens werden gewist'..
hierover staat niets in de veelgestelde vragen. en via de help heb ik enkel mogelijkheid om deze enquete in te vullen..
dus geen hulp mogelijk? is dit programma een bèta versie, of is er ook iets professioneels beschikbaar?.
groet tom gys.

Gender Balance

Heel gebruikersvriendelijk! zowel mijn klanten als ik zijn zeer tevreden en alles wijst zich vanzelf. voor beide partijen een veilig en vertrouwd gevoel.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn bedrijf, goede communicatie en denken mee.

Ondertekenen.nl 1 beoordeling
Kids voor Kinderen Kinderopvang B.V.

Wij maken nu bijna een jaar gebruik van ondertekenen.nl! eerst deden we dat rechtstreeks via ondertekenen.nl, maar al snel wilden wij graag een directe koppeling met onze softwarepakket voor de kinderopvang. wij hebben ondertekenen.nl aanbevolen bij onze softwareleverancier en toen ging het snel! nu kunnen we met rosa direct een plaatsingsovereenkomst laten ondertekenen. door de directe koppeling komen de ondertekende overeenkomsten weer terug in het pakket en is de administratie compleet. echt een aanrader voor iedereen!.

JAMwerkt.nl
JAMwerkt.nl

Erg goed!.

Prima.

Goed en eenvoudig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In het begin enige "start" problemen.

Tot nu toe prima.

EchtSlim
EchtSlim
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top, de vorige review was van mij, maar ik ben een idioot en kan niet omgaan met e-mail systemen en mijn emoties ;).

Bedrijfsinformatie

Direct een digitale handtekening met de dienst van ondertekenen.nl.

Eenvoudig PDF handtekening maken of elektronische handtekening via e-mail
Adres
Zaanenlaan 49