Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

S Kerkhof

Ondertekenen.nl lijkt in eerste instantie prima te werken. Echter, de PDF-bestanden worden soms niet goedgekeurd door Evidos. Je document (ter ondertekening) wordt dan niet verstuurd, maar er worden... Ondertekenen.nl lijkt in eerste instantie prima te werken. Echter, de PDF-bestanden worden soms niet goedgekeurd door Evidos. Je document (ter ondertekening) wordt dan niet verstuurd, maar er worden dan wel telkens ten onrechte credits van je tegoed afgeschreven door Evidos.
Ik heb dit aangekaart bij Evidos. Mariëlle Visser geeft als antwoord dat ze geen credits kunnen terugstorten als de dienst faalt. Naar een verdere oplossing wordt niet gezocht.

Verhuurtbeter.nl

Positief, maar zodra er iets misgaat en we hulp nodig hebben, negatief

BV Verzekerings Technisch Adviesbureau VTA

Heel slecht, door fout van hun 2x betaald en nu weigeren ze terug te betalen met de smoes:
“dit is een volledig geautomatiseerd proces” daarom kunnen ze niet betalen.

Arthur

Een hel.

Beste Arthur,
Beste Arthur,
Onlangs heeft u een beoordeling achtergelaten over de ondertekendienst van Evidos / Ondertekenen.nl; bedankt daarvoor! Jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft met het gebruik van ons platform.
Wij denken met u mee en leren graag van onze (potentiële) klanten. Is het mogelijk om met elkaar (telefonisch) in contact te komen om te achterhalen waar het misloopt en wat we precies kunnen verbeteren?
Hieronder vindt u onze contactgegevens:
Mail: support@evidos.nl
Telefoon: 023 - 737 00 46
Hartelijke groet,
Daan Noll

Frans

Waardeloos; handtekening zetten niet te doen op 'n laptop. Handtekening lijkt nergens op, dus wat kan de waarde hier van zijn?
Als ik die handtekening zie staan zal ik altijd ontkennen dat het...
Als ik die handtekening zie staan zal ik altijd ontkennen dat het mijn handtekening is.

Beste,
Het is inderdaad lastiger om met de muis van uw pc een krabbel te zetten die lijkt op de natte handtekening, maar het is ook mogelijk om het document te openen op een tablet of laptop met touchscreen en daar uw krabbel te zetten met uw vinger of stylus. Veel andere ondertekenaars gingen u voor!
De handtekeningen die via Ondertekenen.nl gezet worden zijn juridische rechtsgeldige geavanceerde elektronische handtekeningen. De elektronische handtekening (de krabbel) geldt als bewijs van een wilsuiting wanneer het voldoet aan de eisen in de Wet Elektronische Handtekening (WEH).
De digitale handtekening is overigens meer dan de krabbel alleen. Ook wordt bewijs als bijvoorbeeld mailadres en IP vastgelegd om akkoord op een document aantoonbaar te maken bij een eventueel conflict.
Het gaat er niet zozeer om dat de krabbel lijkt op uw handtekening. Meer dat u tijdens het ondertekenen bewust akkoord hebt gegeven op de inhoud met een handeling. De koppeling aan u als persoon wordt op andere wijze gelegd.

Sahro

I’m hen ervaring Kantoor Schoonmaken en huiskiping

Wij zijn tevreden over jullie bedrijf

Lachertje

Beste,
Bedankt voor uw bericht. Wij bieden bewust geen automatisch gegenereerde teksthandtekening aan, omdat dit geen enkele juridische waarde toevoegt aan een digitale handtekening.
Binnen...
Beste,
Binnen de Europese wetgeving is het belangrijk dat aan een paar eisen wordt voldaan om geavanceerd digitaal te tekenen zodat dit ook in een rechtszaak wordt geaccepteerd.
Eén daarvan is een heldere en bewijsbare wilsuiting.
Met het plakken van een stuk tekst valt over bijvoorbeeld vijf jaar heel lastig te bewijzen dat u dat bent geweest. Bij het zelf zetten van een krabbel is bewust akkoord beter aan te tonen.
Daarnaast is een geplakte handtekening van een stukje tekst misschien mooi, maar het is niet uw handtekening.
Wij verplichten het zetten van een dergelijke handtekening overigens niet. Hiervoor is door onze klant welke u een document heeft aangeboden gekozen, waarschijnlijk om een bepaalde hoogte juridische bewijskracht te garanderen.
Bij vragen kunt u altijd contact opnemen, we staan u graag direct te woord om onze dienst uit te leggen. Hiermee bent u meer geholpen dan met een anonieme review.
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth

Prima contact. Bij vragen wordt er snel en goed gereageerd.