Emre

In 1 keer geslaagd !

Ervaringen training

Bedankt Jesse en Jeroen voor de goede uitleg.

Lisanne

Geweldig, de eerste keer geslaagd met geen fouten!

Ervaringen training

Alles word heel goed en duidelijk uitgelegd! Bedankt voor deze top dag!

loubna

Aanrader!

Ervaringen training

Alles werd duidelijk en enthousiast behandeld. Geslaagd met 0 fout kennis en inzicht!

Mila

Helemaal top!

Ervaringen training

Goede en duidelijke uitleg gehad van Jesse en Kristel waardoor ik in één keer geslaagd ben!

Ludwina

Geweldige training!

Ervaringen training

Ondanks de lange dag, was het heel erg waard. Theorie behaald, hartstikke bedankt aan trainers Adis en Naomi🫶🏼 Nutheorie.nl is echt een aanrader!!

Priskilla

Toppers!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ervaringen training

Super blij dat ik mijn theorie in één dag heb gehaald!!!! Jeroen en Julian hebben echt heel goed uitgelegd en veel tips & trucs gekregen van de jongens!!! Vooral voor mij met mijn gebroken... Super blij dat ik mijn theorie in één dag heb gehaald!!!! Jeroen en Julian hebben echt heel goed uitgelegd en veel tips & trucs gekregen van de jongens!!! Vooral voor mij met mijn gebroken Nederlands!!! Theorie leren was voor mij echt een uitdaging!!! Mijn dank is groot!!! Dank je wel jongens!

Lotte Veen

Succes!!

Ervaringen training

Matsin en Atlas waren super duidelijk. Het is wel heel veel, maar uiteindelijk had ik maar 4 fout op het hele examen. Jippie!

Maxim

Beetje vroeg maar het is t waard

Ervaringen training

Ze leggen super goed uit (jemery en cash weet niet hoe je hun namen schrijft). Is t geld zeker waard.

Alyshaaliyah

Geweldig!

Ervaringen training

De allerbeste 2x geslaagd bij nutheorie! Ze zijn echt toppers!!!

Dionne

Positief

Ervaringen training

Zeker een aanrader! Ze leggen alle theorie uit met ezelsbruggetjes en humor.
Ben in 1x geslaagd
Dank jullie wel Kristel en Atlas!