Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

BoukjeLeusink

Prima fietsen en service

Wat zou jij anders doen?

Het type fiets, met middenmotor, stond niet op de site maar bleek er bij telefonisch contact, wel te zijn!

T.Bos

Niets te verbeteren.

Wat zou jij anders doen?

Alles naar wens . Geen klachten. heel vriendelijk.

Gea Blom

Goede service en goed contact

Wat zou jij anders doen?

Niets alles was goed geregeld

Esther Pont

Helemaal top!!! Aanrader!!

Wat zou jij anders doen?

Niks! Alles was top in orde!

Loes van Osch

Heel goede service , prima fietsen en snelle reactie op mijn mail. Website kan beter

Wat zou jij anders doen?

Ik vind de de website niet zo duidelijk als je fietsen bij vakantieadres willen laten leveren . Ook grotere wielmaat voor lange mensen niet als keuzemogelijkheid.

Frouke

Topservice voor een goede prijs

Wat zou jij anders doen?

Zorgen dat je nog meer in the picture komt tussen de andere fietsverhuurders op Terschelling. Dit familiebedrijf levert kwalitatief goede fietsen voor het voordeligste tarief met een topservice.

P.Kleiman

Uitstekend!

Wat zou jij anders doen?

Niets,prima service de fietsen stonden klaar op het vakantieadres.

Helma

Heel goed!

Niets

danny bodewitz

Super service! Fietsen stonden klaar bij ons huisje. Een accu ging stuk tijdens het fietsen en binnen 20 minuten waren jullie bij ons met een nieuwe. Super fietsen trouwens! Hoefden niet te trappen... Super service! Fietsen stonden klaar bij ons huisje. Een accu ging stuk tijdens het fietsen en binnen 20 minuten waren jullie bij ons met een nieuwe. Super fietsen trouwens! Hoefden niet te trappen om vooruit te komen☀️☀️

Niks!

Renske Klazes

Een uitstekend presterend bedrijf!

Wat zou jij anders doen?

Ik zou het echt niet weten.Het enige storende was dat bij vochtige nachten er soms wat opstartproblemen met de fiets waren maar dat ligt aan het fietsenmerk en niet aan jullie.