Jeroen Kroes

Zeer tevreden

Fred van der Veer - Truste Slaapcomfort

Zeer tevreden. Soepele houding luisteren en reageren met oplossingen. Fijn om mee samen te werken.

Gelre IJsselstreek

Next buzz heeft mijn zaken altijd prima geregeld zelf weinig tijd in hoeven steken ga zo door zou ik zeggen

EQ Trading

Ik ben zeer tevreden over mijn samenwerking met Next Buzz. Fijn om met experts te werken.

Ron van Megen | Evers + Manders Subsidieadviseurs

Nextbuzz heeft een goed product geleverd. Gemaakte planningsafspraken worden nageleefd. Blijft binnen budget.

Dragstra Advocatuur

Zeer

René Metz, Easy Office Online

Om onze online marketing naar een hoger niveau te tillen zijn we bij Next Buzz uitgekomen. Een professioneel bedrijf met veel kennis waar het ook nog eens zeer prettig mee samenwerken is. Aanrader!

Philip Stassen NLG Automotive BV

Een goede betrouwbare partner vinden voor het bouwen en onderhouden van een website en de inrichting van de social media en internetmarketing is mij al een paar keer flink tegengevallen. Als MKB-er... Een goede betrouwbare partner vinden voor het bouwen en onderhouden van een website en de inrichting van de social media en internetmarketing is mij al een paar keer flink tegengevallen. Als MKB-er en dito budget is het moeilijk om te bepalen waar je je geld op inzet en welk rendement je mag verwachten. De kennismaking met het team van NextBuzz was op alle vlakken voor mij dan ook een verademing. Zij hebben duidelijk een andere insteek, het succes van mijn business is ook hun succes! Bijkomend voordeel voor ons is dat ze in de buurt zitten en dat overleg of een aanpassing snel ook face to face geregeld is.
Philip Stassen
NLG Automotive BV

Rijo Verburg, Advalley B.V. & Neboko Downtown

Zeer tevreden! Wij werken al ruim 4 jaar samen met Next Buzz, dus al toen het nog BYS was.
In al die jaren hebben wij heel fijn samengewerkt met hen. Ze werken snel, goed en zijn ook nog eens flexibel. Dit heeft er altijd voor gezorgd dat we de verschillende opdrachten met een goed gevoel hebben opgepakt met Next Buzz.

Babette Venema-Aben BMF Studio Interieur

Next Buzz heeft de website van mijn bedrijf verzorgd. Het is een prachtige en functionele website geworden die perfect past bij mijn interieuradviesbureau. Ik krijg van klanten veel complimenten... Next Buzz heeft de website van mijn bedrijf verzorgd. Het is een prachtige en functionele website geworden die perfect past bij mijn interieuradviesbureau. Ik krijg van klanten veel complimenten over mijn website. De samenwerking met Next Buzz ervaar ik als zeer prettig: professioneel, meedenkend en servicegericht.

Babette Venema-Aben
BMF Studio Interieur