NXXT

Kwaliteit & kennis rij-instructeur
Bereikbaarheid
Lesauto

Anka Timmermans

Je wordt super goed begeleid! En op een prettige manier

Steven esvelt

Debora van den Born - de Bruijn

Top

Ruud van der Linden

Nigel

Ze werken met een hele fijne app waar bij je de dagen en de uren zelf kan inplannen zelf vondt ik de rijinstructeur ook heel fijn goeie uitleg en vooral duidelijk en veel

Jos

Malique Arrindell

Goeie gestructureerde lessen die je zelf kan plannen. Waardoor ik binnen een half jaar mijn rijbewijs heb gehaald.

Jos kohnen

Mette

Ik heb dankzij Isabel haar geduld en begeleiding mijn rijbewijs mogen halen. Daarnaast was het ook altijd erg gezellig in de auto.

Isabel Lochtenberg

Norah

Onwijs blij met de begeleiding en lessen die ik heb gevolgd heb bij isabel. Duidelijke instructies, altijd optijd en gewoon een hele aardige topper! Ze laat je altijd op je gemak voelen en je eigen... Onwijs blij met de begeleiding en lessen die ik heb gevolgd heb bij isabel. Duidelijke instructies, altijd optijd en gewoon een hele aardige topper! Ze laat je altijd op je gemak voelen en je eigen tempo volgen. Heel erg bedankt! Ik heb een hele gezellige periode met je gehad.

Isabel lochtenberg

Esmee Groeneweg

John was absoluut de enige man die mij ooit auto heeft kunnen leren rijden. Een enorm behulpzame, vriendelijke en vooral geduldige instructeur die alles duidelijk uitlegd. Vooral voor iemand met... John was absoluut de enige man die mij ooit auto heeft kunnen leren rijden. Een enorm behulpzame, vriendelijke en vooral geduldige instructeur die alles duidelijk uitlegd. Vooral voor iemand met extreem veel stress omtrent het rijden was hij echt een zegen. Nooit onnodig streng, veel gelachen en ik ben trots om hem als instructeur te hebben gehad. In 1 keer geslaagd en had dat niet met iemand anders kunnen bereiken. Het is nu tijd om afscheid te nemen maar ik weet zeker dat we elkaar nog zullen zien. Kom nog wel eens langs bij het darten ;) Dankjewel John

John Christ

Esmée de Geest

Fijne rijlessen. Goede uitleg!!

Xhelil domi

Emma van Mensvoort

Heb altijd hele fijne en goede lessen gehad van Niek van der Neut! Bedankt Niek voor de opleiding en voor alle leuke lessen!

Niek van der Neut

Ramon

Duidelijke communicatie, goede en vooral nuttige tips.

Mendell meinema