NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Nadia Kooistra-Sangki

Krijg snel mijn feedback en cijfer als ik een opdracht heb ingeleverd.

Reactie NTI-nl:

Hoi Nadia, het is natuurlijk fijn om snel feedback te krijgen zodat je weet wat je kan verbeteren. Heel veel plezier met de cursus. Met vriendelijke groet, NTI

Helga

Sommige leerboeken zijn verouderd. verder ben ik tevreden

Reactie NTI-nl:

Goedemiddag Helga, mocht je ooit fouten in boeken tegenkomen die echt in de weg staan van jouw leertraject dan mag je dit altijd mailen naar de mentoren. Met vriendelijke groet, NTI

E

Heb door deze cursus in korte tijd veel over mezelf geleerd en mijn oude patroon doorbroken. Het is fijn om even met een frisse blik naar je leven te kijken.

Reactie NTI-nl:

Goedemiddag, wat ontzettend goed dat deze cursus hierbij heeft kunnen helpen. We wensen je onwijs veel geluk toe! Met vriendelijke groet, NTI

Jolieke Reijnen

Geheel zelf in te delen studie qua tijd. De boeken komen met online leerstof en extra toetsing, training en/of filmpjes. Erg prettig. Het interactieve met studenten en docenten zou nog een grotere... Geheel zelf in te delen studie qua tijd. De boeken komen met online leerstof en extra toetsing, training en/of filmpjes. Erg prettig. Het interactieve met studenten en docenten zou nog een grotere rol mogen spelen.

Lyrona Boudewijn

Ik heb wel moeite met de zelfstandigheid die je moet hebben, het komt echt op jezelf aan bij deze studie. Maar na bellen etc info opvragen lukt het wel. Het voordeel is vooral de flexibiliteit.

Reactie NTI-nl:

Goedemorgen Lyrona, we begrijpen dat het soms lastig is om de discipline te vinden om door te gaan. Geloof in jezelf en denk aan de toekomst. Stel je vragen wanneer dit nodig is, ook aan de docent.... Goedemorgen Lyrona, we begrijpen dat het soms lastig is om de discipline te vinden om door te gaan. Geloof in jezelf en denk aan de toekomst. Stel je vragen wanneer dit nodig is, ook aan de docent. Zet hem op! met vriendelijke groet, NTI

Annet Westerburger

Ik miste wel veel in de opleiding, gelukkig zie ik dat er veel is veranderd en verbeterd. Ik ben inmiddels bijna klaar.

Reactie NTI-nl:

Goedemorgen, fijn dat je ziet dat er veel veranderd en verbeterd. Het is inderdaad ons streven om constant de opleidingen te optimaliseren. Zet hem op!
Met vriendelijke groet, NTI

Lisa Duba

Over het algemeen goede ervaring, maar soms loopt het stroef door het lange nakijken

Reactie NTI-nl:

Goedemorgen, Wij hopen dat de nakijktermijnen niet worden overschreden. Anders is het belangrijk om dit tijdig aan te geven bij het mentoraat. Verder vinden het prettig om te lezen dat je over het... Goedemorgen, Wij hopen dat de nakijktermijnen niet worden overschreden. Anders is het belangrijk om dit tijdig aan te geven bij het mentoraat. Verder vinden het prettig om te lezen dat je over het algemeen een goede ervaring hebt. Met vriendelijke groet, NTI

HBO student

Vreselijke ervaring. Niets dan geldklopperij.

Stoppen met aanbieden van HBO opleidingen.

Reactie NTI-nl:

Goedemorgen, wat jammer dat je geen goede ervaring hebt met onze opleidingen. Helaas kunnen we niks met je verbeterpunten of tips. Mocht je de behoefte hebben om je review toe te lichten dan... Goedemorgen, wat jammer dat je geen goede ervaring hebt met onze opleidingen. Helaas kunnen we niks met je verbeterpunten of tips. Mocht je de behoefte hebben om je review toe te lichten dan ontvangen wij graag een e-mail via klantenservice@nti.nl. Wellicht met een screenshot van deze review erbij. Met vriendelijke groet, NTI

Alex

Zeer slechte school, klantservice waardeloos..

Reactie NTI-nl:

Goedemiddag, we hebben een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. We horen namelijk graag waarmee we je kunnen helpen om meer tevreden te zijn over NTI en de service die wij bieden. Met... Goedemiddag, we hebben een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. We horen namelijk graag waarmee we je kunnen helpen om meer tevreden te zijn over NTI en de service die wij bieden. Met vriendelijke groet, NTI

Esther Meewis

Als studerende moeder waarbij geen wekelijkse vaste dingen als collegebezoeken kan organiseren en veel rekening moet houden met het werk van je partner, is de flexibiliteit van nti een mooie manier... Als studerende moeder waarbij geen wekelijkse vaste dingen als collegebezoeken kan organiseren en veel rekening moet houden met het werk van je partner, is de flexibiliteit van nti een mooie manier om een opleiding te volgen. Het vraagt wel veel zelfdiscipline, intrinsieke motivatie en doorzettingsvermogen, want het blijft een thuisstudie met per vak een moment met medestudenten die door het hele COVID-19 gebeuren veel online zijn.