NTI

NTI Ook benieuwd naar feedback over de webshop NTI? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company936
Uitstekend
88 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NTI met 8.6/10. Gebaseerd op 936 ervaringen.
Flexibiliteit
Niveau Opleiding
Examens
Redelijk

Beveelt u NTI aan?Ja

Hier en daar een foutje in het lesboek. door logisch na te gaan makkelijk eruit te halen.

Mitchell, 23 jaar, Rotterdam

Ik ben in 2016 begonnen met de opleiding toegepaste psychologie voltijd. ik ben erg tevreden met de keuze die ik heb gemaakt. ik kan mijn studie goed combineren met mijn werk. ik ga 1x per week naar school en heb ontzettend leuke en lieve mede studenten. de docenten leggen goed uit, verzinnen spelletjes om de stof beter op te slaan en zijn super aardig..
ik zou iedereen aanraden om deze opleiding te volgen als je psychologie leuk vind. de boeken die je krijgt zijn best pittig maar wel super interessant. inmiddels heb ik mijn tweede tentamen gehaald en loop ik op schema met het studieprogramma.

cas wouters, 18 jaar, Oosterhout
cas wouters, 18 jaar, Oosterhout

Score voor NTI:4/5

Student begonnen in 2017, 21 jaar, Rotterdam
Student begonnen in 2017, 21 jaar, Rotterdam

Prima!.

Frans Wortel, 53 jaar, Rijnsburg

Na aanmelding binnen 3 dagen alles binnen en kon ik beginnen. en met mijn nti een goed overzicht over alle zaken van de opleiding.

AnneWil Nijbakker, 22 jaar, Apeldoorn
AnneWil Nijbakker, 22 jaar, Apeldoorn
Beveelt u NTI aan?Ja

Ik vind het tot nu toe erg leuk om deze cursus te volgen. mijn mentor reageert snel op mails en de stof in het boek is erg duidelijk.

nicole wunderink, 35 jaar, leiden
nicole wunderink, 35 jaar, leiden
Beveelt u NTI aan?Ja

Fijne cursus, materiaal is heel begrijpelijk geschreven.

Kirsten Oosting, 28 jaar, Wolvega

Op zich ben ik wel tevreden over deze opleiding. persoonlijk vind ik het wel een beetje onduidelijk hoe alles moet ook al ben ik bij die bijeenkomst geweest. voor mij was het niet duidelijk dat je voor een aantal examens naar leiden moet, had ik dit van tevoren geweten dan had ik waarschijnlijk niet voor het nti gekozen. leiden is voor mij namelijk 2,5 uur reizen. als ik dan aankom ben ik al enigzins vermoeid van het reizen en dan moet ik nog de concentratie vinden een examen te maken en dan nog weer 2,5 uur terug reizen. dit is mij erg tegen gevallen.

NTI 1 beoordeling

Docenten Anton Hector en Tony Laumen zijn zeer goede en prettige docenten. De praktijkdagen zijn van toegevoegde waarde.
Docent Diana Buis vond ik zeer slecht als docent. Ze las de sheets op en bood geen extra verdieping. Je weet net zoveel als je het boek leest. Ik hoop haar niet meer als docent te treffen.

Snellere reactie op vragen via de mail

Score voor NTI:4/5
Beveelt u NTI aan?Ja

Trage reactie op vragen via de e-mail. studenten beschikken binnen één opleiding soms over verschillende uitgaven boeken.

Bedrijfsinformatie

Kwalitatief goed onderwijs moet voor iedereen bereikbaar zijn. Of je nu werkt of een druk privéleven hebt, een erkende opleiding van het NTI volg je waar en wanneer het jou uitkomt.

Het nieuwe studeren is de ideale combinatie tussen online en klassikaal onderwijs. Tijdens jouw studie maak je gebruik van moderne studiemethodes, waaronder e-modules, interactieve opdrachten en video-instructies. Kies uit ruim 850 opleidingen!
Adres
Postbus 2222