NTI

NTI Ook benieuwd naar feedback over de webshop NTI? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company881
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NTI met 8.7/10. Gebaseerd op 881 ervaringen.
Flexibiliteit
programma
Niveau Opleiding
Examens

NTI 1 beoordeling

Leuke en leerzame praktijkdagen.

vragen en discussie berichten per opleiding selecteren en weergeven.

Beveelt u NTI aan?Ja

Mijn ervaring met nti is oke, leeromgeving is duidelijk en een goede keus van studie boeken.

NTI 1 beoordeling

Beroep op zelfstandigheid. Gezellige gemotiveerde studie genoten.

Helder programma wat er tijdens de praktijkdag behandeld gaat worden.
Gedegen, goed opgeleide docent.

Beveelt u NTI aan?Ja

Af en toe wat traag, praktijkdag mag wat mij betreft wat beter geïntroduceerd met programma.

NTI 1 beoordeling

Colleges online zijn fijn. Het programma online is goed te volgen. Papers zijn duidelijk uitgelegd.

In het begin meer aandacht voor hoe je het gaat aanpakken. BV startbijeenkomst, niet alleen aandacht voor algemene zaken behandelen, maar ook inhoudelijk met elkaar kijken hoe het een en ander is opgebouwd.. Het is nu wel heel erg zoeken, waar alles staat.a

Beveelt u NTI aan?Ja

Het is even zoeken hoe je het beste kan werken. waar alles staat en hoe het werkt.

Uitstekend

Fijn dat af en toe even gebeld wordt en prettig dat papers en tentamens zo snel worden nagekeken: dan kan je weer snel verder met de volgende module!

Nee, prima zo!

Score voor NTI:5/5

Professionele begeleiding.

NTI 1 beoordeling

Sterke punten die ik tijdens mijn studie heb ervaren is dat docenten duidelijk zijn en dat zij duidelijke praktijkvoorbeelden kunnen aanhalen.

De webinars mogen wel duidelijker opgenomen worden.

Beveelt u NTI aan?Ja

Het nti heb ik ervaren als een prima onderwijs instelling. studeren op jou eigen manier en wanneer het jou uitkomt.

Juanita
Uitstekend
Juanita

Ervaringen en gemotiveerde docenten.

Score voor NTI:5/5

Uitstekend.

N. Zwart
N. Zwart

Docenten uit het werkveld, mogelijkheid tot klassikaal onderwijs, goede passende studieboeken, zelf tentamens inplannen.

Meer mogelijkheden tot contact met docenten, inzage van tentamens gratis maken en op meerdere plaatsen in Nederland mogelijk maken.

Positief.

Arzu Uner
Arzu Uner

NTI hanteert studieboeken van goede kwaliteit en van goede uitgevers

Mentoren weten niet altijd antwoord te geven op een vraag die gaat over papers. Bij sommige papers is het niet altijd duidelijk hoe de student te werk moet gaan. Wellicht dat deze minder ingewikkeld beschreven kunnen worden.

Positief.

Flexibilit, docenten ,studie programma

Opdrachten beter uitgelegd worden , en met de planning op tijd komen.

Beveelt u NTI aan?Ja

Ik heb goed ervaring tot nu toe . goede docenten en studie programma. soms moet wel iets op tijd de planning aangegeven worden, en de opdrachten iets beter uitgelegd.

NTI 1 beoordeling

Sterke punt vind ik de verschillende locaties voor de examencentra. Ik ben tot nu toe in Leiden en Rotterdam geweest op de Weena. Allebei de locaties zijn goed bereikbaar met OV en fijne ruimtes om je tentamen af te leggen

De mogelijkheid om oefententamens te maken.

Beveelt u NTI aan?Ja

Ik heb tot nu toe enkel positieve ervaringen met het nti.

Bedrijfsinformatie

Kwalitatief goed onderwijs moet voor iedereen bereikbaar zijn. Of je nu werkt of een druk privéleven hebt, een erkende opleiding van het NTI volg je waar en wanneer het jou uitkomt.

Het nieuwe studeren is de ideale combinatie tussen online en klassikaal onderwijs. Tijdens jouw studie maak je gebruik van moderne studiemethodes, waaronder e-modules, interactieve opdrachten en video-instructies. Kies uit ruim 850 opleidingen!
Adres
Postbus 2222