NTI

NTI Klanten beoordelen NTI met 8.7/10. Gebaseerd op 828 ervaringen.828

Bedrijfsinformatie

Kwalitatief goed onderwijs moet voor iedereen bereikbaar zijn. Of je nu werkt of een druk privéleven hebt, een erkende opleiding van het NTI volg je waar en wanneer het jou uitkomt.

Het nieuwe studeren is de ideale combinatie tussen online en klassikaal onderwijs. Tijdens jouw studie maak je gebruik van moderne studiemethodes, waaronder e-modules, interactieve opdrachten en video-instructies. Kies uit ruim 850 opleidingen!
Adres
Postbus 2222
2301 CE Leiden

Contactgegevens
E-mail: studieadvies@nti.nl
Tel: 088 -1 630 630
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NTI met 8.7/10. Gebaseerd op 828 ervaringen.
Flexibiliteit
Studie-
programma
Niveau Opleiding

Joice van beugen, 29 jaar, tiel

Ik vind het fijn dat ik op mijn eigen tempo kan studeren omdat ik dit moet combineren met mijn huishouden en gezin met 2 jonge kinderen.

Cs Cardinaal, 26 jaar, Rotterdam

Ik vond het een leuke ervaring alleen de leslicatie lag erg afgelegen en ver van vervoer en we moesten oeffenen met een hond en met examen kregen we gewoon een persoon dat vond ik erg jammer.

Student begonnen in 2016, 23 jaar, Huissen

Ik begon deze studie met vol enthousiasme, tijdens de studie merkte ik wel dat de literatuur vrij pittig was, er werden naar m.i. teveel dure woorden in gebruikt en het was behoorlijk veel, er zaten ook veel onnodige informatie in wat naar m.i. niet veel te maken had met psychologie zelf, dat vond ik wel erg jammer waarbij ik naar verloop van de studie steeds minder enthousiast werd. echter ben ik niet van plan om te stoppen, ik ben klaar met alle huiswerkopdrachten en ga alsnog in maart het examen maken.

Sabit Bas, 19 jaar, Assen
Uitstekend
Sabit Bas, 19 jaar, Assen
Score voor NTI:5/5

Goed.

Geneva Miller, 25 jaar, Rotterdam

Nti , is vooral goed omdat je zelf kan inplannen en het 1 keer in de week is, vooral als je ouder bent..
nadeel is dat je informatie uitgelegd krijgt,en je bv een examen moet maken , gezakt bent.. wel met vragen terecht kan bij een docent, maar daarnaast geen herhaallessen zijn..
voor de rest geen klachten..
en raad ik vooral studenten met kinderen aan om via nti te studeren..
mvg,.
geneva miller.

Geneva Miller, 25 jaar, Rotterdam

voor de rest geen klachten..
en raad ik vooral studenten met kinderen aan om via nti te studeren..
mvg,.
geneva miller.

D.G.S. van Gilse, 23 jaar, Groningen

Het studiemateriaal is ver onder de maat, omdat ik nog steeds na bijna een jaar geen laptop heb ontvangen (wel voor heb betaald!) en voor wetenschappelijke artikelen kun je pubmed en andere (medische) databanken/zoekmachines niet in. het is lastig om goede volledige wetenschappelijke artikelen te vinden die gratis zijn (dus geen 20e per stuk via google scholar). zou toch net als de universiteiten en andere hogescholen bij het lesgeld inbegrepen moeten zijn!.

Veerle, 22 jaar, Utrecht

Ik was op zoek naar iets waarin in mijn creativiteit kwijt kon naast mijn baan. dat heb ik in deze cursus gevonden. het is erg leuk, leerzaam en stimuleert creativiteit.

Score voor NTI:4/5

Erg leuke opleiding!.