NTI

NTI Klanten beoordelen NTI met 8.7/10. Gebaseerd op 854 ervaringen.854

Bedrijfsinformatie

Kwalitatief goed onderwijs moet voor iedereen bereikbaar zijn. Of je nu werkt of een druk privéleven hebt, een erkende opleiding van het NTI volg je waar en wanneer het jou uitkomt.

Het nieuwe studeren is de ideale combinatie tussen online en klassikaal onderwijs. Tijdens jouw studie maak je gebruik van moderne studiemethodes, waaronder e-modules, interactieve opdrachten en video-instructies. Kies uit ruim 850 opleidingen!
Adres
Postbus 2222
2301 CE Leiden

Contactgegevens
E-mail: studieadvies@nti.nl
Tel: 088 -1 630 630
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NTI met 8.7/10. Gebaseerd op 854 ervaringen.
Flexibiliteit
Studie-
programma
Niveau Opleiding

Kim Sint-Nicolaas, 40 jaar, 's-Gravendeel

Als je goed bent in plannen en gedisiplineerd bent om je studieboeken elke dag even te pakken dan heb je bij nti een goede kans van slagen..
ik vind de boeken heel fijn om uit te werken en duidelijk geschreven..
het forum is een fijn hulpmiddel..
klein negatief punt is dat de erratum niet goed bijgehouden wordt. ik ben in het 3e onderdeel bedrijfsadministratie diversen fouten tegen gekomen. in het forum wordt hier wel over gesproken maar er wordt niet veel mee gedaan..
examentrainingen waren zinvol om enkele dagen daarna je examen te plannen..
verder zou ik het een ieder aanbevelen om via de nti te studeren.

Manon Wichgers, 27 jaar, Deventer
Uitstekend
Manon Wichgers, 27 jaar, Deventer
Score voor NTI:5/5
Beveelt u NTI aan?Ja

Het fijne aan het studeren bij nti vind ik de flexibiliteit en de vrijheid die je krijgt.

Sylvia Zwart, 41 jaar, Assen

Het leren op afstand is de ideale oplossing voor mijn gezinssituatie. het is wel pittig na zo veel jaren weer te studeren maar het is zeker de moeite waard. nti heeft mij vooraf goed geadviseerd.

Pieter Claus, 55 jaar, Beverwijk

De beloofde docent in de advertentie ontbreekt geheel, waardoor sommige opdrachten geheel niet worden nagekeken, en je dus in het ongewisse blijft over je vorderingen hierin. de praktijkdag heb ik nog niet meegemaakt en dus hier "niet van toepassing" ingevuld..
tot nu komt het er op neer, je krijgt een boek, en dat is het. het komt op mij als zeer onprofessioneel over.

Pieter Claus, 55 jaar, Beverwijk

karina fritz, 51 jaar, wijhe

Er is geen contact met mede studenten van mijn opleiding. dat zou wel fijn zijn zo nu en dan !.
maar het contact met mijn mentor ilona is erg goed !.

Malou, 24 jaar, Amsterdam
Malou, 24 jaar, Amsterdam
Score voor NTI:4/5

Prima opleiding.

Ellen Schuurman, 44 jaar, Emmen

Super. er was een drempel om te beginnen. maar dat was nergens voor nodig. het studiemateriaal is uitstekend. ik krijg goede feedback. ik ben nog bezig met deze cursus maar kijk nu alvast uit naar een volgende studie.

Kim Bouw, 17 jaar, Zwolle
Kim Bouw, 17 jaar, Zwolle
Score voor NTI:4/5
Beveelt u NTI aan?Ja

Ik ben nog niet lang bezig maar vind het leuk, soms is het een beetje onduidelijk.

manon van den bosch, 17 jaar, waalre

Ik vind het een erg fijne manier om te leren..
mentoren helpen goed, en er word snel op vragen gereageerd. ik ben blij met mijn opleiding en dit is nog zeker niet de laatste!.

Bedrijfsinformatie

Adres