NTI-nl

Studie-materialen

Lycette

Title: Frustrerende Ervaring - Onvervulde Verwachtingen
Title: Frustrerende Ervaring - Onvervulde Verwachtingen
Ondanks talloze e-mails heeft NTI geen constructieve feedback of oplossing geboden voor mijn terugbetaling. De geadverteerde klantenservicenormen staan ver af van de werkelijkheid, met een opvallend gebrek aan communicatie en transparantie. Ik eis onmiddellijke aandacht, duidelijkheid over de status van mijn terugbetaling en, het belangrijkste, mijn geld nu terug. Deze ervaring is zeer teleurstellend en komt niet overeen met het verwachte serviceniveau.

Niks

A Dijkstra

Slecht

Eh.... Niet?

Bereikbaarheid. Duidelijkheid. Taalexamens niet online maar fysiek afnemen.

Christiane

It has been now 2 weeks that I have had no response to my emails sent to customer service and the student coach. Also tried to reach through the phone but after 25 minutes of waiting in line, I gave... It has been now 2 weeks that I have had no response to my emails sent to customer service and the student coach. Also tried to reach through the phone but after 25 minutes of waiting in line, I gave up. Horrible company, I fully regret buying their course.

None

Mirjam Meeuwessen

Schaamteloos word ik van de ene smoes na de andere smoes weer op on-hold gezet. Ik kan al 6 weken niet verder met mijn online programma en er is niemand die er iets aan doet.
Begin er niet aan...
Begin er niet aan met NTI

Ze weten je snel binnen te halen en daarna zien ze je niet meer staan

aandacht voor de student

Het combineren van werk en studie werkt goed op deze manier!

Patrick

Slecht

Systeem is onbetrouwbaar. NTI stuurt onjuiste facturen
Begeleiding is waardeloos (lees: die is er niet).
Programma sluit niet aan bij landelijke examens.

Nick

De NTI is verschrikkelijk

Verbeter het mentoraat, en heel snel!

Hansen

Nti, het begint prima. Er is snel contact wanneer ze het stap-budget binnen kunnen harken. Je wordt veelvuldig gebeld, benodigde informatie wordt snel aangeleverd, op mailtjes wordt snel gereageerd,... Nti, het begint prima. Er is snel contact wanneer ze het stap-budget binnen kunnen harken. Je wordt veelvuldig gebeld, benodigde informatie wordt snel aangeleverd, op mailtjes wordt snel gereageerd, gouden bergen worden toegezegd. Totdat je aanmelding rond is en ze je hebben gebonden aan een contract. Dan begint het. Het contact dat je had valt weg, er wordt niet meer gereageerd op je mailtjes, telefonisch wordt je continu doorverwezen en niemand neemt de verantwoordelijkheid voor hetgeen ze eerder hebben toegezegd. De zogenaamde uiterlijke 15 dagen wachttijd op je vrijstellingen verzoek van 2 november, duurt ondertussen al dik anderhalve maand. Het is vandaag 21 december en nog niks binnen. Mailen, bellen met klantenservice... Niks helpt. Zelfs een aangetekende brief wordt niet aangenomen en verdwijnt in een postpakketpunt en komt retour na zeven dagen. Ondertussen loopt het contract wel, zijn er betalingsverplichtingen gebaseerd op niks. Aangezien men nog niet weet of er vrijstellingen worden toegezegd, waardoor de kosten verlaagd kunnen worden. De opleiding loopt al, maar volgen kan niet, want geen idee waar te starten, aangezien mijn propedeuse jaar al elders is behaald. Ook de lesgeld verklaring zou binnen drie dagen volgen, waarop je dan weer een maand moet wachten. Slecht! Het interesseert ze niks. Ik raad studeren bij de NTI af, laat je geen gouden bergen beloven en je vastzetten voor een contract. Eenmaal vast, zijn alle toegezegde beloften verdwenen als sneeuw voor de zon! En ben je verplicht te betalen, zonder dat ze leveren wat is toegezegd.

Geld harken, mensen een contract aansmeren en studenten oplichten

Houden aan afspraken

Evelijne Spronk

Al met al een fijne manier van studeren.