Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Mevr. Aycan Ulgu

Ik vond de training erg positief. Peter is deskundig en heeft me weten te inspireren. Ik heb veel (nieuwe) kennis opgedaan die ik binnen mijn organisatie kan toepassen. De tijd vloog voorbij en... Ik vond de training erg positief. Peter is deskundig en heeft me weten te inspireren. Ik heb veel (nieuwe) kennis opgedaan die ik binnen mijn organisatie kan toepassen. De tijd vloog voorbij en voordat ik het wist was het 16.30 uur. :)

Het was een goede inleiding van de norm en daardoor zeer goed bruikbaar voor onze situatie

Duidelijke uitleg, de trainer zorgde ervoor dat iedereen alert bleef en het niet saai maakte. Wel het idee dat er iets te weinig tijd was, het doornemen van de norm is best een tijdrovende klus.

De training kwam goed over. De docent kon goed de boodschap overbrengen.

Misschien een optie om de cursus 2 dagen te geven.

Dhr. ANtoine de Groot

Goede ervaring opgedaan, gastheer/spreker is zeer kundig en weet het zeer goed uit te leggen / toe te lichten

Dhr. Frank van Akkeren

Robbert-Jan weet superveel van het vakgebied en kan daardoor veel vragen beantwoorden en een duidelijke uitleg geven. Training zou een volledig dag mogen duren zodat nog beter en dieper op bepaalde... Robbert-Jan weet superveel van het vakgebied en kan daardoor veel vragen beantwoorden en een duidelijke uitleg geven. Training zou een volledig dag mogen duren zodat nog beter en dieper op bepaalde zaken ingegaan kan worden.

Dhr. Koen Leeflang

Goede setting met ruimte voor inbreng vanuit de cursisten, al gaat die tijd dan wel ten koste van het tijdplan en de te behandelen stof. Hier moet iets meer balans in gevonden worden. Robert-Jan is... Goede setting met ruimte voor inbreng vanuit de cursisten, al gaat die tijd dan wel ten koste van het tijdplan en de te behandelen stof. Hier moet iets meer balans in gevonden worden. Robert-Jan is deskundig en fijn in de omgang.

Dhr. Christian Leijser

Was een goede presentatie, sheets zijn over het algemeen goed te volgen, af en toe uitstapje naar gerelateerde onderwerpen (harmonische bv) was ook interessant.

Sterke punten:
1. Veel informatie in één dag.
2. Docent heeft aandacht voor individuele doelen deelnemers.

Verbeterpunten:
1. Er worden veel technische termen wat...
Sterke punten:
1. Veel informatie in één dag.
2. Docent heeft aandacht voor individuele doelen deelnemers.

Verbeterpunten:
1. Er worden veel technische termen wat informatiebeveiliging betreft waarvan wordt uitgegaan dat de deelnemers daarvan op de hoogte zijn. Dat geldt voor een deel van de deelnemers, maar niet voor iedereen.
2. In de middag worden alle 114 beheersmaatregelen doorgenomen. Het is best lastig om daar zo lang de aandacht voor de deelnemers bij te houden. Als het kan, zou ik een deel 's ochtends en een deel 's middags behandelen.

Overigens zijn deze punten ook meegegeven aan de docent aan het eind van de dag.

Peter heeft goed zijn best gedaan om van een droge saaie norm toch wat meer spannends te maken met praktijkvoorbeelden. Er was ruim tijd voor vragen en pauzes tussendoor.