NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Tot nu toe geen.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Bij aankomst werd in een zeer smalle doorgang koffie aangeboden: geen handige plek (flessenhals). De cake bij de koffie op een servetje was niet handig om te eten.
Toon stellingen op het...
Toon stellingen op het scherm, gebruik geen negatief geformuleerde stellingen (dat geeft verwarring bij eens/oneens). Het gedoe met de laserpointer/klikker kwam amateuristisch over: was dit niet vooraf getest/geoefend?
Gooi niet met een microfoon-dobbelsteen als mensen nog koffie drinken (zeker als je een beperking hebt zoals ik is dit niet fijn). Sommige mensen in de zaal waren te lang aan het woord, ook tijdens de parallelsessie.
De slides van Wilma waren voor sommigen lastig leesbaar vanwege drukke achtergrondkleuren. Wilma gaf na een opmerking uit de zaal de regie uit handen toen ze vroeg of meerdere aanwezigen opmerkingen hadden.
Lunch: zeer druk, pas als je je dienblad heb volgeladen ontdek je dat er ook soep is.
Slides aan het eind: tijdstip webinar 27-11 niet vermeld.
Raar dat er vanwege last minute afmeldingen nog mensen kunnen deelnemen voor € 100. Niet fair tegenover alle tijdige aanmelders. Een te late afmelder krijgt toch hopelijk ook een factuur?

Concrete antwoorden op vragen en heldere advisering

Heeft u verbeterpunten of tips?

-Deelnemers die het woord kregen (met en zonder vierkant met microfoon; veelal zittend) waren bijvoorbeeld achterin moeilijk te verstaan. Misschien Tip: dat men even gaat staan en dan zegt wie men... -Deelnemers die het woord kregen (met en zonder vierkant met microfoon; veelal zittend) waren bijvoorbeeld achterin moeilijk te verstaan. Misschien Tip: dat men even gaat staan en dan zegt wie men is. Dit maakt dat je - wil je eventueel op de dag zelf in de pauze contact met deze persoon willen - dat dit het even makkelijker maakt.
-Was niet helemaal duidelijk aangegeven of je direct kon reageren of nadien. Wellicht waren er meer reacties op te halen.
-Betreft de rapportages van de groepjes: had gevraagd (zat bij PPP) wat deelnemers hierop terug zouden krijgen, daarbij was het antwoord. Nee!, wij gebruiken het. We zijn blij met de aangereikte kennis. Kennis die ook voor de deelnemers en voor NCZ waardevol is om bredere beschikbaar te stellen.
-Kijk uit naar het congres in 2024

Mondriaan

Positief en een grote opkomst, jammer dat er weinig bestuurders waren en dat de GGZ voor mijn gevoel ondervertegenwoordigd was.

Nee

Charim-locatie De Looborch

Zijn goed

Nvt

Positief

Heeft u verbeterpunten of tips?

De 3 presentaties 's morgens vond ik super. Na elke presentatie tijd voor vragen/discussie miste ik. 3 presentaties achter elkaar in het morgenprogramma is, zeker voor ggz-cliënten, veel. Een pauze... De 3 presentaties 's morgens vond ik super. Na elke presentatie tijd voor vragen/discussie miste ik. 3 presentaties achter elkaar in het morgenprogramma is, zeker voor ggz-cliënten, veel. Een pauze daartussen zou fijn zijn. Catering was top. Middagprogramma minder spannen en evaluatie Wmcz in de grote groep rommeling.

Prima!

Heeft u verbeterpunten of tips?

Laat vooraf even weten welke info achteraf nog wordt gedeeld. Ik vond het gênant om op te staan om een schrijfblokje te pakken, terwijl ik daar meer behoefte aan had dan dat ik had verwacht.

Savant

Goede spreiding over de dag. Prima locatie.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Meer duidelijkheid bij rondvragen. Er komt te weinig naar boven.

Frits A. Voermans / Lid CR Spaarne gasthuis.

Goede bijdrage aan een verdere emancipatie van de client medezeggenschap

Heeft u verbeterpunten of tips?

De presentatie van Roeland de Mol vond ik inhoudelijk en visueel en ook door de wijze van presenteren en... de ongeleide discussie achterblijven bij de andere presentaties.

Dijklander Ziekenhuis Hoorn

Zeer tevreden in alle opzichten
Mijn boodschappenmand heb ik met veel inspiratie en kennis kunnen vullen. Dank

wever

Positief, goed afgestemd op doelgroep

vervolg geven