NCOI Opleidingen

NCOI Opleidingen Klanten beoordelen NCOI Opleidingen met 8/10. Gebaseerd op 368 ervaringen.368

Bedrijfsinformatie

Werkend Nederland sterk maken en sterk houden, dat is waar NCOI voor staat. Jaarlijks vergroten we de kennis, vaardigheden en competenties van tienduizenden werkenden. Onze aanpak is sterk gericht op uw eigen werkpraktijk en biedt een hoge mate van flexibiliteit. Wij bieden u meerdere startmomenten, verschillende studievarianten, topdocenten, klassikale lessen en een waardevol diploma. Kies hieronder het niveau of vakgebied van uw voorkeur.
Adres
Marathon 7
1213PD Hilversum

Contactgegevens
E-mail: info@ncoi.nl
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NCOI Opleidingen met 8/10. Gebaseerd op 368 ervaringen.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

De lessen waren erg leuk, veel interactie en goede docenten met veel praktijkkennis. een mix van studenten vanuit diverse functies en organisaties vond ik een grote toegevoegde waarde hebben. ik vond het studiemateriaal te veel en te veel in engels. dit maakt dat de studiebelasting erg hoog was wanneer je een goede voorbereiding wilt doen. het maken van voorbereidingsopdrachten en huiswerkopdrachten van het portaal is dan ook zelden gelukt. .
het maken van de onderzoeksopdrachten is erg leerzaam en bruikbaar in de praktijk (op werk). de begeleiding hierin van de docenten was ook erg goed.

Mirjan Everts - Attero

Ik vond de 3 lesdagen erg interessant en er werd ook boeiend les gegeven door marcel van der maat. wel vond ik dat de lessen erg gericht waren op het salesplan dat we moesten schrijven en niet de onderwerpen uit het lesboek. het heeft mij opgeleverd dat ik binnen de organisatie waar ik werk meer inzicht heb gekregen in de processen binnen de afdeling commercie/sales.

Martha Jansen

Een goede opleiding met over het algemeen goede docenten met prettige lessen waarbij veel gebruik gemaakt werd met voorbeelden uit de praktijk. jammer dat zelden de opgegeven voorkeurslocatie doorging.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

Lesinhoud is goed. voldoende aandacht voor de moduleopdrachten. ene leraar beter als de andere. locaties prima te doen. goede faciliteiten. lesmateriaal voldoende en uitdagend.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

Inhoud lessen niet conform verwachting. een module hing van los zand aan elkaar, totaal geen verband tussen de lessen. weinig flexibiliteit. erg duur in verhouding tot kwaliteit.

Ineke Hemmen

Tijdens de opleiding heb ik veel geleerd, meer inzicht gekregen op diverse gebieden binnen de hulpverlening en binnen mijn vakgebied kinderopvang. de modules zijn interessant en de ene module spreekt meer aan dan de andere. over de gehele studieperiode heb ik goede tot zeer goede docenten gehad met een enkele uitzondering die hun vak minder goed verstonden..
heb meer inzicht gekregen in ontwikkeling en omgeving van het jonge kind, hulpvraag van kind, problematiek kind in ontwikkeling enzovoort, kan beter gesprekken voeren en inzicht in de organisatie kinderopvang. om de belangrijkste te noemen voor mij. .
tijdens de studie ben ik er achter gekomen waar mijn hart ligt, nl. kinderen met een specifieke zorgvraag en hun ouders en het coachen van pedagogisch medewerkers binnen de reguliere kinderopvang..
het volgen van een volledige bachelor neemt veel tijd in met name wanneer een module afgerond moest worden met examenopdracht en het schrijven van scriptie. het sociale leven staat op een laag pitje. het vraagt veel tijd. gelukkig stond mijn man en gezin achter me en dat heb je zeker nodig..

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

Ik heb de opleiding thuis gevolgd en ging erg goed. de studieplanning en de te behandelen stof was duidelijk. vragen aan de docent werden meestal binnen 1 dag beantwoord.

Marcel Maurer, St. Antoniusziekenhuis

De opleiding lean six sigma is zeer volledig en veelzijdig opgezt. er wordt door de docent rekening gehouden met verschillende leerstijlen van deelnemers. er is voldoennde afwisseling tussen uitleg van de stof en het uitvoeren van oefeningen. er is ruimte voor gesprek en discussie en inbreng van eigen cases..
het lesmateriaal bestaat o.a. uit 3 boeken waarvan 1 engelstalig. nederlandstalige boeken hebben mijn voorkeur. het examen is op alle boeken gebaseerd. de opleiding vond plaats in utrecht en was voor iedereen goed bereikbaar. prima lunch op de locatie. terug in het werkveld merk ik dat dit 'slechts' de theoretische basis is. tijdens de opleiding is niet voldoende gelegenheid de belangrijkste lean tools te oefenen. de examenvragen zijn slecht geformuleerd. dit brengt veel verwarring met zich mee over wat nou eigenlijk bedoeld wordt.

NCOI Opleidingen 1 beoordeling

De training was makkelijk te volgen. .
je merkt alleen dat als je lang niet meer gestudeerd hebt de thuis studie tegenvalt. hier mag misschien wat meer op gestuurd worden..
verder is het erg lastig dat alleen in utrecht de toetsen kunnen worden gemaakt/ ingezien..
tevens vind ik het bedrag voor een herexamen te maken veel te hoog..
ik zou ncoi aanbevelen op de eenvoud van het volgen van een cursus, maar de prijs is aan de hoge kant.

Juliette

Het blijft leuk jezelf te verrijken met nieuwe kennis. zeker als deze kennis direct toepasbaar is in je dagelijkse leven. reuze fijn om te delen in werkervaring van anderen en helemaal tof dat een docent als marlene vsn steensel hier zo goed op inspringt. jammer dat de diploma's zo lang op zich lieten wachten...

Bedrijfsinformatie

Adres