Jeroen

Meest docenten erg kundig.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat fijn om horen, Jeroen! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
NCOI Opleidingen

Kundige docent, maar het duurt wel steeds heel lang voordat ik antwoord op mails krijg.

Reactie NCOI Opleidingen:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.

Lisette

Super leuk, interactief en leerzaam

Reactie NCOI Opleidingen:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!

Remco

Leuk en leerzaam. Praktisch en zonder poespas.

Reactie NCOI Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel, Remco!

Mineke

Met name de leeromgeving is heel erg verwarrend; waar moet je wat uploaden en wie krijgen dit dan te zien (studenten of docent). Krijg je cijfers voor de opdrachten? Voor welke wel, voor welke niet?... Met name de leeromgeving is heel erg verwarrend; waar moet je wat uploaden en wie krijgen dit dan te zien (studenten of docent). Krijg je cijfers voor de opdrachten? Voor welke wel, voor welke niet? Mede studenten geven elkaar toch geen negatieve feedback en daardoor weet je niet goed wat je nu wel/niet goed maakt. Verder zijn sommige linkjes verouderd/werken niet meer. De docent Piet gaf prima antwoord op mijn vragen. Minpunt is de begeleiding qua tekenprogramma (aangezien in elke opdracht wel een tekening wordt gevraagd), eigenlijk moet je alles zelf uitvogelen. Opdrachten vond ik wel leuk. Al met al, als je het boek 'het interieurontwerp uitgewerkt' koopt en de opdrachten uit het boek maakt heb je zelfde kennis opgedaan (waren vaak zelfde opdrachten als vanuit de studie).

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Mineke! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
NCOI Opleidingen

Ik persoonlijk moet heel veel tijd in een tekenprogramma sketchup steken nu moet ik verlenging aanvragen omdat ik er moeite mee heb en dat is in het begin onvoldoende aangegeven. Je wordt daar in... Ik persoonlijk moet heel veel tijd in een tekenprogramma sketchup steken nu moet ik verlenging aanvragen omdat ik er moeite mee heb en dat is in het begin onvoldoende aangegeven. Je wordt daar in losgelaten. Hoor van veel medestudenten dat er vanuit de leraar geen terugkoppeling is. Ik heb weinig ingeleverd dus ik kan die mening niet delen. Doe e-leaning du s geen locatie

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaring. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te... Wat jammer om te lezen over je ervaring. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Nick

Zoals ik de informatie had gelezen zou het mogelijk zijn om in eigen tijd en eigen tempo kunnen studeren. Ik heb een drukke baan in het buitenland en wil op eigen momenten kunnen studeren. Dat lukt... Zoals ik de informatie had gelezen zou het mogelijk zijn om in eigen tijd en eigen tempo kunnen studeren. Ik heb een drukke baan in het buitenland en wil op eigen momenten kunnen studeren. Dat lukt opzich wel maar nu blijkt dat je alleen maar binnen 6 weken na einde opleiding examen kunt doen. Dit vind ik erg jammer aangezien ik dit niet ga redden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Nick! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...
NCOI Opleidingen

Ik vind de begeleiding erg matig en we krijgen geen extra toelichting, casussen en tips voor het examen.

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Herman

Achterhaalde informatie, een boek dat zeer gedateerd is voor het onderwerp. Daarnaast kan de leraar geen inhoudelijke feedback geven.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI...

Wilhelmina Johanna

Zo ontzettend onprofessioneel. Een docent de meeste tijd alleen maar zei ; check het maar met ai . Las mijn ingeleverd werk nauwelijks . ( Ik had daar vragen in staan , waar hij nooit op reageerde.)... Zo ontzettend onprofessioneel. Een docent de meeste tijd alleen maar zei ; check het maar met ai . Las mijn ingeleverd werk nauwelijks . ( Ik had daar vragen in staan , waar hij nooit op reageerde.) Wat de stof betreft . Een boek uit 2012 (echt? In de it? ) bij de opdracht stonden linken waarvan 80 % niet werkte . Oftewel dit is echt een geweldig verdienmodel . Lesstof wordt niet door iemand jaarlijks geëvalueerd. De leraar , ik denk dat hij nog geen kwartier met mij bezig is geweest . En een outdated boek. Werkelijk? 900 euro voor drie maanden.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Wat jammer om te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.