Pierre

Hobbymatige deelname, goede docent ,wel relatief dure cursus , zou terug kijk optie verwachten van de online versie en ook bijvoorbeeld een bepaalde periode gratis gebruik van de software verwachten... Hobbymatige deelname, goede docent ,wel relatief dure cursus , zou terug kijk optie verwachten van de online versie en ook bijvoorbeeld een bepaalde periode gratis gebruik van de software verwachten of een korting op abonnement fotoshop software…

Reactie NCOI Opleidingen:

Fijn dat je ons product hebt beoordeeld. Bedankt, Pierre!

Francis

Erg tevreden met de docent. iemand met veel ervaring. kennis, enthousiasme over het vakgebied en oprechte interesse. Er was tijdens de masterclass voldoende ruimte om ook over de eigen praktijk te... Erg tevreden met de docent. iemand met veel ervaring. kennis, enthousiasme over het vakgebied en oprechte interesse. Er was tijdens de masterclass voldoende ruimte om ook over de eigen praktijk te praten waardoor ik ook goed de koppeling kon maken naar mijn eigen situatie en werkveld.

Enige minpunt van de masterclass is wat mij betreft dat het lesmateriaal teveel focust op de Agile werkwijze.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn blij met je positieve feedback, Francis! Verder zullen we je feedback over het lesmateriaal intern doorzetten!

Sandra

De Masterclass projectmanagement was een uitstekende aanvulling op mijn werkzaamheden. De aangeboden literatuur zorgde voor waardevolle verdieping en nieuwe inzichten. De groepsdynamiek was... De Masterclass projectmanagement was een uitstekende aanvulling op mijn werkzaamheden. De aangeboden literatuur zorgde voor waardevolle verdieping en nieuwe inzichten. De groepsdynamiek was bijzonder positief, waarbij ik veel heb kunnen leren van de diverse werkvelden van mijn medecursisten. De docent was deskundig en wisten de stof goed over te brengen, wat de leerervaring verrijkte. Het studiemateriaal was niet alleen relevant, maar ook toepasbaar in de praktijk, wat de studie bijzonder waardevol maakte. Echter meer interactie met real-life projectmanagement situaties zou de praktische waarde kunnen vergroten. Al met al zou ik deze masterclass zeker aanbevelen aan collega's die hun kennis in projectmanagement willen verdiepen en verbreden.

Reactie NCOI Opleidingen:

We zijn erg blij met je review en deelname. We nemen je feedback intern met ons mee. Dankjewel, Sandra!
NCOI Opleidingen

Goede inhoudelijke lessen en veel geleerd wat ik direct kon toepassen in de praktijk.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Ans

Ik vond de opleiding heel intensief, de uitleg van de leerkracht was perfect. Het minpunt van de opleiding is dat er in 4 lessen door de stof wordt geraasd ik zou zetten verdeel de hoofdstukken... Ik vond de opleiding heel intensief, de uitleg van de leerkracht was perfect. Het minpunt van de opleiding is dat er in 4 lessen door de stof wordt geraasd ik zou zetten verdeel de hoofdstukken beter en las ipv 4 lessen 6 lessen in dit blok. Het slagingspercentage is minimaal werd in gezegd, wat is dan het doel van deze opleiding. Grotendeel zitten de lessen gevuld met leerlingen die fulltime in het arbeidsproces zitten en dat de voorbereidingen en leerstof enorm veel tijd kosten in deze korte tijd.

Ik begin zelf nog niet met het tweede blok, vind de druk te groot waardoor ik onzeker wordt van het feit dat ik van mezelf denk dat ik dit blok niet in 1x ga halen. Hoop jullie hiermee wat punten te hebben gegeven waar de leerlingen: lees fulltimers iets meer relaxter de stof kunnen doornemen.

Alvast dank voor de goede accommodatie en het lekkere eten, het was perfect!

Groet,
Ans

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Ans. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact opnemen met ons.
Met...

Erwin

Zeer goede, aardige en kundige docent

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat ontzettend fijn om te lezen! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
NCOI Opleidingen

Met drie opleidingsdagen veel vooruitgang geboekt op werk qua assertiviteit. Erg tevreden over deze opleiding.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Linda

Prima opleiding. Docent wist er veel van. Ik denk wel dat het klassikaal fijner was geweest.

Reactie NCOI Opleidingen:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel, Linda!

Jan

Ontzettende goede en fijne leraar. opleiding sluit aan op mijn wensen. hebben wel aangegeven dat de 3 dagen eigenlijk wel 4 dagen mogen worden omdat niet alles besproken is.

Reactie NCOI Opleidingen:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
NCOI Opleidingen

Ik ben niet blij met zowel wijziging van de opleiding als de systematiek. Jaar 1 was heel anders dan jaar 2. Vond dat we op de nieuwe wijziging niet goed voorbereid zijn met ineens een onvoldoende,... Ik ben niet blij met zowel wijziging van de opleiding als de systematiek. Jaar 1 was heel anders dan jaar 2. Vond dat we op de nieuwe wijziging niet goed voorbereid zijn met ineens een onvoldoende, terwijl eerder niet lager dan 7,5 is gehaald. Dit geldt voor meerdere studenten. Het stellen van vragen over een beoordeling is ook lastig, terwijl het toch gaat om leren van je fouten. En dat er al aan de eerste herkans kosten verbonden zijn vind ik ook jammer en niet echt terecht.

NCOI...