Online: Vitero werkt slecht; slecht geluid, docent vaak niet hoorbaar.
Online: Vitero werkt slecht; slecht geluid, docent vaak niet hoorbaar.
Docent gaat onvoldoende in op moduleopdracht. Vragen worden niet beantwoord met informatie waar je de moduleopdracht mee kunt maken.
Lesmateriaal (boeken, reader) goed.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dankjewel voor het delen! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
NCOI Opleidingen

De opbouw van de modules was niet logisch en daardoor ook minder van meerwaarde. De docent van de laatste 2 modules doet goede pogingen om de les digitaal vorm te geven maar mist naar mijn idee echt... De opbouw van de modules was niet logisch en daardoor ook minder van meerwaarde. De docent van de laatste 2 modules doet goede pogingen om de les digitaal vorm te geven maar mist naar mijn idee echt de verdieping in de materie. De docent is niet echt vaardig met het digitaal werken waardoor het leerrendement beduidend afneemt.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
NCOI Opleidingen

Goede module, fijne opleidster. Veel stof, maar wel intressante stof.

Reactie NCOI Opleidingen:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling.

Anass

Wordt niet genoeg tijd genomen om een onderdeel te leren. Gaat te snel door de stoffen en wordt dan gezegd moet je in het boek kijken. Heb geen 1500 betaald om te horen kijk in het boek dan koop ik... Wordt niet genoeg tijd genomen om een onderdeel te leren. Gaat te snel door de stoffen en wordt dan gezegd moet je in het boek kijken. Heb geen 1500 betaald om te horen kijk in het boek dan koop ik alleen het boek en dat is jammer. Bij de inschrijving van de cursus wordt mooi verteld wat je allemaal leert maar daar komt niet veel van over.

Reactie NCOI Opleidingen:

We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg geïnteresseerd in je feedback. Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze... We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg geïnteresseerd in je feedback. Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.

Reactie NCOI Opleidingen:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.
NCOI Opleidingen

De lesinhoud is vaak middels podcasts of een korte zoekvraag via ChatGpt al op te vragen.

Simon

Duidelijke opbouw van de lesinhoud. Interessante casuïstiek van de docent. Wel ging de behandeling van de slides niet altijd in chronologische volgorde, wat qua structuur bij mij soms verwarrend... Duidelijke opbouw van de lesinhoud. Interessante casuïstiek van de docent. Wel ging de behandeling van de slides niet altijd in chronologische volgorde, wat qua structuur bij mij soms verwarrend was. Ik volgde de opleiding als achtergrondinfo voor mijn werk, dus ik heb nu meer inzicht in de clausules van bepaalde contracten waarmee ik werk. Conclusie: prima inhoudelijke opleiding

Sylvia

Het volgen van de opleiding vond ik een positieve ervaring. De docent (online les) heeft alles duidelijk uitgelegd en toegelicht. Er was voldoende mogelijkheid voor het stellen van vragen. Vanwege... Het volgen van de opleiding vond ik een positieve ervaring. De docent (online les) heeft alles duidelijk uitgelegd en toegelicht. Er was voldoende mogelijkheid voor het stellen van vragen. Vanwege de korte duur (3 maanden) heeft dit zeker impact gehad op mijn privé leven, maar dat heb ik mij van tevoren gerealiseerd. Het volgen van de opleiding heeft mijn kennis van bouwkunde vergroot en dat was mijn doel.

Richard

Als ik een module kan volgen, dan zijn mijn ervaringen positief. Als je mij echter zou vragen of ik de opleiding/ NCOI zou aanraden bij anderen, dan is mijn antwoord nee. Het is erg teleurstellend... Als ik een module kan volgen, dan zijn mijn ervaringen positief. Als je mij echter zou vragen of ik de opleiding/ NCOI zou aanraden bij anderen, dan is mijn antwoord nee. Het is erg teleurstellend om te zien hoe vaak dat een module niet door kan gaan op de gewenste locatie, omdat er te weinig aanmeldingen zijn.

De onboarding van de opleiding is slecht, er is geen uitleg over de structuur of opbouw of hoe je een module opdracht dient te schrijven. begeleiding van de leraren loopt zeer uiteen, dit mbt de... De onboarding van de opleiding is slecht, er is geen uitleg over de structuur of opbouw of hoe je een module opdracht dient te schrijven. begeleiding van de leraren loopt zeer uiteen, dit mbt de module opdrachten. een aantal geeft feedback en begeleiding, een aantal nul. Ook in de uitleg van de module opdrachten lopen de meningen van de docenten te zeer uiteen, spreken elkaar tegen over wat er wel of niet in een module opdracht hoort te staan. Vitero is een ramp. Het is vervelend als je wordt ingedeeld bij een online cursus terwijl je hebt aangegeven klassikaal te willen volgen. Bijeenkomsten integrale opdracht werkelijk zonde van de tijd, nul inhoudelijk, veel opleidingen samengevoegd, docent verwacht daar voor 1 opleiding te zitten terwijl er wel 5 verschillende opleidingen waren. Input vanuit de docent over het maken van de integrale opdracht was het oplezen van de PP sheets, dit voegt niets toe. Contact met studiebegeleider, slecht. kon geen antwoord geven op de vraag wat er in de integrale opdracht werd verwacht. "we hebben zoveel opleidingen , dat kan ik niet allemaal bijhouden....
Heel vervelend, maar vooral heel duur, dat je de feedback op de module opdracht pas krijgt na de 1e versie.