Theo & Joke

Mooie kaarten, snelle levering

Verpakking afplakken met extra tape, verpakking was open. DHL heeft de bestelling in onze afvalcontainer achtergelaten, daar baal ik wel van

Vlotte levering, telefonisch goed bereikbaar

Franky

Mooi drukwerk en snelle levering

Nogal duur

Frank

Ervaring is goed. Bij de proef kaart die ik besteld heb voor € 1 is niet te duur. Er zit bij de proef kaart veel materiaal bij waar je dan uit kunt kiezen om je definitieve bestelling te plaatsen.

Brigitte

Service met hoofdletter S

Enige nadeel t.o.v. een aantal jaren terug is dat het bij een eigen ontwerp helaas niet meer mogelijk is om uit alle (luxe) papiersoorten te kiezen. Dat was voorheen echt een pluspunt, welke ik... Enige nadeel t.o.v. een aantal jaren terug is dat het bij een eigen ontwerp helaas niet meer mogelijk is om uit alle (luxe) papiersoorten te kiezen. Dat was voorheen echt een pluspunt, welke ik graag weer terug zou zien.

Hele fijne editor, en bovenal een persoonlijke topservice! Ze zijn erg behulpzaam en reageren erg snel.

Karel Marien

Alles ok zeer behulpzaam

Spijtig van links bovenaan vlekje op de kaart,was ook wel op voorbeeld,we dachten dit niet op de nieuwe kaarten ging zijn.

Zeer vriendelijke man bij de mails

Jean-Pierre

TOP, veel keuze - zelf ontwerpmogelijkheid - goede prijzen - snelle levering en vooral GOEDE kwaliteit = AANRADER!!!

Kan niet beter - doe zo verder!

Goede balans keuze-kwaliteit en prijs

Ria Boezelman

Geweldig

Hilde

De kaarten zijn mooi afgewerkt, enkel het aantal is niet correct, 1 kaartje tekort

De prijs is wat aan de dure kant

mooi afgewerkt

Emile van de Weijer

Prima verlopen wat ik gemaakt heb is ook zo afgedrukt, bijzonder snel geleverd. Prima werk.

Mooie kaarten en gemakkelijk te bewerken

Christine

Heel tevreden