Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Odille Rozema

Uitstekend

Stainless steel is ideaal

Ik heb de video gezien van de unboxing. En wat zijn beide boxen gaaf. Sowieso het ontwerp. En dan de inhoud. Super leuk. Ik hoop dat ik een box winnen mag. Anders vraag ik het voor mijn verjaardag... Ik heb de video gezien van de unboxing. En wat zijn beide boxen gaaf. Sowieso het ontwerp. En dan de inhoud. Super leuk. Ik hoop dat ik een box winnen mag. Anders vraag ik het voor mijn verjaardag in de hoop dat ik het dan heb

Reactie My Jewellery:

Hi Odille, bedankt voor jouw review & jouw enthousiasme over de adventskalender! We duimen met je mee. We zien je graag snel weer! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Fem

Geweldig koop daar altijd al me sieraden

Mooie sieraden

Geen tips

Reactie My Jewellery:

Hi Fem, bedankt voor de review. Wat leuk om te horen dat jij al jouw sieraden bij My Jewellery shopt! Hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Rosalie

Slecht, ik had 2 truien besteld blijkt er 1 uitverkocht te zijn terwijl ik al had betaald. daardoor ook lange verzending de trui kriebelt ontzettend en de kleur komt niet overeen met de foto, het is... Slecht, ik had 2 truien besteld blijkt er 1 uitverkocht te zijn terwijl ik al had betaald. daardoor ook lange verzending de trui kriebelt ontzettend en de kleur komt niet overeen met de foto, het is meer bruin dan groen

heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Rosalie, bedankt voor je eerlijke review. Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het... Hi Rosalie, bedankt voor je eerlijke review. Soms kan het zijn dat een item erg populair is en dat er meerdere klanten tegelijk een bestelling plaatsen. Ons systeem kan daardoor vastlopen en het niet op tijd verwerken als 'product niet op voorraad'. Op dit moment komen we hier later achter in verband met de vertraging in ons warehouse. Deze is daarom als het goed is aan je terugbetaald. Mocht een item uiteindelijk niet naar wens zijn, mag je deze natuurlijk altijd retourneren. Dit kan kosteloos in een van onze boutiques. Desondanks je ervaring hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Naomi Smit

Fijn en snel besteld, mis alleen een achterkantje van oorbel wat echt balen is!

Snel en makkelijk

Check ook of alle onderdelen compleet zijn ,voor het de deur uit gaat.

Reactie My Jewellery:

Hi Naomi, bedankt voor je eerlijke review. We helpen je graag verder waar we kunnen. Neem gerust een keer contact op met onze klantenservice. Zien we je snel terug? Liefs, Kinthy Team My Jewellery.

Carmen

Tevreden

Assortiment, meerdere printjes van een jurk/blouse/T-shirt

Denk aan de wat vollere vrouw 😉 vooral moet broeken kan ik niet slagen bij jullie. Van de week de plissé broek geprobeerd. Ik was zo blij dat ik merkte dat ik die aan kon.

Reactie My Jewellery:

Bedankt voor je eerlijke review Carmen! We zullen je punt zeker meenemen. Verder hoop ik dat je veel plezier kan ervaren van de broek. Zien we je snel weer? Liefs, Kinthy Team My Jewellery.

Femke

Niet op tijd geleverd

Bestellen ging makkelijk

Mijn bestelling duurde langer dan aangeven op de website. Omdat het om een kado gaat (die dus niet op tijd komt) wil ik annuleren maar dat kan niet meer. Ook geen excuses. Verzendkosten en... Mijn bestelling duurde langer dan aangeven op de website. Omdat het om een kado gaat (die dus niet op tijd komt) wil ik annuleren maar dat kan niet meer. Ook geen excuses. Verzendkosten en retourkosten voor mijn rekening.

Reactie My Jewellery:

Hi Femke, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel ervaren wij een vertraging in het magazijn, waardoor het 2 tot 3 werkdagen kan duren, voordat jouw pakket verzonden wordt. Dit geven wij ook aan... Hi Femke, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel ervaren wij een vertraging in het magazijn, waardoor het 2 tot 3 werkdagen kan duren, voordat jouw pakket verzonden wordt. Dit geven wij ook aan op de website. We doen ons best om de vertraging zo snel mogelijk op te lossen. Desondanks je niet tevreden bent over de levering, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Danel

Good

Reactie My Jewellery:

Bedankt voor de review. Wat leuk dat je zo enthousiast bent en alle onderdelen met 5-sterren hebt ingevuld. Veel plezier met de bestelde items. Zien we je snel terug? Liefs, Kinthy team My Jewellery.

Marith

Matig. Kwaliteit slecht en bezorging was onduidelijk.

Veel aanbod.

Kwaliteit van oorbellen is echt dramatisch slecht. Na 4 keer dragen zijn ze al kapot.

Reactie My Jewellery:

Hi Martih, bedankt voor je eerlijke review. We doen ons best om jouw shopervaring voor in de toekomst te verbeteren, zodat het voor jouw duidelijker wordt wanneer de bestelling geleverd wordt en je... Hi Martih, bedankt voor je eerlijke review. We doen ons best om jouw shopervaring voor in de toekomst te verbeteren, zodat het voor jouw duidelijker wordt wanneer de bestelling geleverd wordt en je tevreden bent over de kwaliteit. Desondanks hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

My Jewellery

Slechte ervaring met het bestellen van leuke oorbellen. Krijg ik in plaats van leuke oorbellen om kado te geven een heel ander artikel thuisgestuurd. Wat denk je wil ik het retourneren want dit had... Slechte ervaring met het bestellen van leuke oorbellen. Krijg ik in plaats van leuke oorbellen om kado te geven een heel ander artikel thuisgestuurd. Wat denk je wil ik het retourneren want dit had ik helemaal niet besteld moet ik de retourkosten zelf betalen, mooi is dat. Wie maakt er hier een fout!

Chatservice

Bij fouten je verantwoordelijkheid nemen als bedrijf

Reactie My Jewellery:

Hi Ingrid, bedankt voor jouw review. Ik zie dat je een gesprek met mijn collega hebt gehad, waarin zij aangeeft dat je altijd eerst contact dient op te nemen met de klantenservice wanneer je een... Hi Ingrid, bedankt voor jouw review. Ik zie dat je een gesprek met mijn collega hebt gehad, waarin zij aangeeft dat je altijd eerst contact dient op te nemen met de klantenservice wanneer je een verkeerd item ontvangt, dit staat ook op het retourformulier vermeld. Wanneer je zonder contact een item retourneert, kunnen wij het antwoordformulier niet meer versturen & de verzendkosten niet aan je terugbetalen, omdat wij deze rekeningen niet in kunnen zien. Ik zie gelukkig dat het verder met je is opgelost. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden was over de reactiesnelheid! Mocht je nog vragen hebben, horen wij dat graag & helpen we je met liefde verder. Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Merel

Leuke oorbellen gekocht helaas na 2,5 maand niet meer mooi. Helft van de oorbel alle steentjes eruit, met indoen laten steentjes al los.. helaas slechte aankoop geweest..

Netjes verzonden

Steentjes bij mogen leveren of bij vermelden

Reactie My Jewellery:

Hi Merel, bedankt voor je eerlijke review. We hanteren een garantietermijn van 8 weken, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als... Hi Merel, bedankt voor je eerlijke review. We hanteren een garantietermijn van 8 weken, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als een item buiten dit termijn valt en kapot gaat is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Desondanks hopen we dat je alsnog ooit bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.