Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Carla

zowel voor tieners, jong volwassenen, volwassenen maar zelfs ook superleuke juwelen voor kinderen. Kortom je kan er iets leuks vinden voor alle leeftijden en alle smaken!! Top

Frédérique

Het is een leuke winkel met een uitgebreide keuze in spullen

Snelle verzending, goede kwaliteit producten en leuke producten!

De broeken zijn wel aardig lang voor als je rond de 1.65 bent.

Reactie My Jewellery:

Hi Frederique, bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze boutiques. Hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Dienke Haag

Geweldige ervaring, prachtige gepersonaliseerde ring, super blij mee!

Ik kreeg mijn gepersonaliseerde ring al na 2 dagen binnen! 😍

Reactie My Jewellery:

Hi Dienke, bedankt voor je 5-sterren review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ring uit onze atelier collectie. We hopen dat je er lang veel plezier van mag hebben. Kom je snel... Hi Dienke, bedankt voor je 5-sterren review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ring uit onze atelier collectie. We hopen dat je er lang veel plezier van mag hebben. Kom je snel weer bij ons shoppen? Liefs, Fleur team My Jewellery.

Miral

Fantastisch

roest niet geen verkleuring en altijd genoeg keuzes

meer vakjes in de adventkalender

Reactie My Jewellery:

Hi Mira, bedankt voor je 5-sterren review. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over My Jewellery. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Nelly van der wilt

Vaak kleding en sieraden online en in de winkel gekocht top kwaliteit kleding is leuk en hip

Sieraden verkleuren niet, kleding is van goede kwaliteit en het retourproces werkt goed

De winkel is vaak best wel druk waar door je niet alle sieraden kan bekijken

Reactie My Jewellery:

Hi Nelly, bedankt voor deze prachtige review! We vinden het super om te horen dat je te spreken bent over het materiaal en de kwaliteit van onze items. Ook waarderen we jouw feedback enorm, dit... Hi Nelly, bedankt voor deze prachtige review! We vinden het super om te horen dat je te spreken bent over het materiaal en de kwaliteit van onze items. Ook waarderen we jouw feedback enorm, dit nemen we dus zeker mee! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Chantal Brugman

My Jewellery is altijd een feestje!

Zo kijk ik nu al uit naar de adventkalender! Dit is weer echt een feestje! Dus mis deze niet My Jewellery fans, want deze zijn echt heel tof!

Fijne producten voor fijne prijzen!

Verzendkosten aanpassen op het te verzenden artikel. Nu soms duur naar verhouding met je bestelling.

Reactie My Jewellery:

Hi Chantal, bedankt voor je enthousiaste review! We waarderen dit enorm. Hopelijk zien we je snel terug. Liefs, Kinthy team My Jewellery.

J.j

Niet goed

De verkoop medewerkers in het filiaal van Amersfoort waren echt niet klantvriendelijk!!!

Reactie My Jewellery:

Hi, bedankt voor je eerlijke review. We hopen dat we in de toekomst jouw shopervaring kunnen verbeteren en dat je ons dan een hoger cijfer zou kunnen geven. Voor nu hopen we desondanks je review, je... Hi, bedankt voor je eerlijke review. We hopen dat we in de toekomst jouw shopervaring kunnen verbeteren en dat je ons dan een hoger cijfer zou kunnen geven. Voor nu hopen we desondanks je review, je toch nog eens bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Maud Karssen

Wat een leuke advent kalender, heel mijn social media stond er al vol mee en toen hoorde ik ook nog eens van de winactie. Wat ik super leuk vind om te horen is dat alle sieraden van steanless steal... Wat een leuke advent kalender, heel mijn social media stond er al vol mee en toen hoorde ik ook nog eens van de winactie. Wat ik super leuk vind om te horen is dat alle sieraden van steanless steal zijn. zelf heb ik een kettinkje bij jullie gekocht en is nog steeds in dezelfde kleur en staat op het moment dat ik hem kocht. het concept van 2 advent kalenders vind ik super leuk, zelf is mijn favorieten de timeless en hoop ik een kalender te winnen.

dat de sieraden super lang in een goeie staat blijven

De verzendkosten misschien iets goedkoper

Reactie My Jewellery:

Hi Maud, bedankt voor je leuke review. Wat fijn dat je te spreken over onze nieuwe adventskalenders. We proberen ieder jaar weer goed te luisteren naar de feedback van onze klanten. Leuk om te lezen... Hi Maud, bedankt voor je leuke review. Wat fijn dat je te spreken over onze nieuwe adventskalenders. We proberen ieder jaar weer goed te luisteren naar de feedback van onze klanten. Leuk om te lezen dat je enthousiast bent. Stay tuned voor de bekendmaking van de winnaars van de winactie! Liefs, Fleur team My Jewellery.

Lisa W

Wat een sprankelende adventkalendar, en staat nog leuk in je interieur ook. Goud is mijn favoriet en kan je feestelijk combineren met verschillende outfits voor de feestdagen en de sieraden zijn... Wat een sprankelende adventkalendar, en staat nog leuk in je interieur ook. Goud is mijn favoriet en kan je feestelijk combineren met verschillende outfits voor de feestdagen en de sieraden zijn voor elke gelegenheid te dragen. ✨

Sprankelend design, mooie sieraden en voor elke gelegenheid te dragen.

Het zou fijn zijn als er extra knopjes inzitten voor de achterkant van je oorbellen (reserve) want het wil nog weleens voorkomen dat er een uit je oren valt.

Reactie My Jewellery:

Hi Lisa, bedankt voor jouw review. We proberen van de verpakking van onze adventskalender altijd net zo'n feestje te maken als de items die erin zitten! We vinden het dus super om te horen dat je... Hi Lisa, bedankt voor jouw review. We proberen van de verpakking van onze adventskalender altijd net zo'n feestje te maken als de items die erin zitten! We vinden het dus super om te horen dat je hier zo enthousiast over bent. We zien je graag snel weer! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Corinda

Leuke en betaalbare producten.

Mooie kleding
Mooie sieraden
Goede prijs kwaliteit verhouding
Goede levering

Retour op eigen kosten is best prijzig, misschien een vast retourbedrag?

Reactie My Jewellery:

Hi Corinda, dankjewel voor jouw review. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de (kwaliteit van) onze items! Wist je dat je jouw retour kosteloos kan terugsturen in onze... Hi Corinda, dankjewel voor jouw review. We vinden het erg leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de (kwaliteit van) onze items! Wist je dat je jouw retour kosteloos kan terugsturen in onze boutiuqes? Wellicht vind je dat een prettige manier! Zien we je snel weer online of in een van de boutiques? Liefs, Dewi Team My Jewellery.