Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

L

Vreselijk

Slechte kwaliteit en nog slechtere klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Lisanne, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daardoor kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Mocht je direct contact... Hi Lisanne, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het erg druk op de klantenservice en daardoor kan een reactie wat langer duren dan wat je van ons gewend bent. Mocht je direct contact willen, raad ik je aan om te bellen naar: 073 - 203 27 32 . Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Marianne

Slecht

Artikel ziet er goed uit.

Contact met klantenservice over vraag over stof van het product is waardeloos. Via WhatsApp standaard antwoorden die niets met mijn vraag te maken hebben. Via klantenservice alleen maar standaard... Contact met klantenservice over vraag over stof van het product is waardeloos. Via WhatsApp standaard antwoorden die niets met mijn vraag te maken hebben. Via klantenservice alleen maar standaard geschreven opmerkingen waar je uit kunt kiezen. Telefoonnummer werkt niet.

Reactie My Jewellery:

Hi Marianne, bedankt voor je eerlijke review. De stof informatie wordt altijd vermeld bij het item. Mocht er iets van informatie ontbreken, zullen we bij de klantenservice altijd met je meekijken.... Hi Marianne, bedankt voor je eerlijke review. De stof informatie wordt altijd vermeld bij het item. Mocht er iets van informatie ontbreken, zullen we bij de klantenservice altijd met je meekijken. Ik zie dat er gelukkig al navraag gedaan is voor het item waar jij een vraag over had. Fijn dat het opgelost is. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons kan shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Cynthia

Snelle verzending, netjes verpakt, mooie sieraden maar wel kleiner dan verwacht

Snel in huis, genoeg keus

Minder misleidende foto’s, of sieraden laten zien op een model

Reactie My Jewellery:

Hi Cynthia, bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de zending en de mooie sieraden. Feedback is altijd welkom. We zullen deze dan ook zeker meenemen naar de... Hi Cynthia, bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de zending en de mooie sieraden. Feedback is altijd welkom. We zullen deze dan ook zeker meenemen naar de juiste afdeling. Mocht je twijfelen over de grootte van een item, kun je altijd langs gaan bij een van onze boutiques om te kijken hoe het item er daadwerkelijk uit ziet. Desondanks het minpuntje, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Floortje

Vriendelijk personeel en problemen worden meteen opgelost! Dus zeer positief!

Vriendelijkheid, denken in oplossingen

Heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Floortje, bedankt voor je review. Super fijn om te horen dat je goed geholpen door onze medewerkers & dat zij in oplossingen met je meedachten. Daar doen we het uiteindelijk voor! Hopelijk... Hi Floortje, bedankt voor je review. Super fijn om te horen dat je goed geholpen door onze medewerkers & dat zij in oplossingen met je meedachten. Daar doen we het uiteindelijk voor! Hopelijk zien we je snel weer. Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Valerie detienne

Bestelling op 20/12 geplaatst en geen orderbevestiging ontvangen. Geld is natuurlijk wel van mijn rekening gegaan. Al 3 mails naar klantenservice gestuurd en geen antwoord. Ik moet de bestelling al... Bestelling op 20/12 geplaatst en geen orderbevestiging ontvangen. Geld is natuurlijk wel van mijn rekening gegaan. Al 3 mails naar klantenservice gestuurd en geen antwoord. Ik moet de bestelling al niet meer hebben het is toch te laat! Ik wil mijn geld terug!!

Het kan goed zijn dat het druk is maar dat is het overal. Neem dan extra personeel aan tijdens deze periode want al meer dan een week geen info krijgen over je bestelling is heel frustrerend.

Reactie My Jewellery:

Hi Valerie, bedankt voor je eerlijke review. Op 20 december hebben we aangegeven dat je voor kerstcadeaus het best langs kan gaan bij een van onze boutiques, omdat we deze niet meer op tijd voor de... Hi Valerie, bedankt voor je eerlijke review. Op 20 december hebben we aangegeven dat je voor kerstcadeaus het best langs kan gaan bij een van onze boutiques, omdat we deze niet meer op tijd voor de feestdagen konden leveren. Natuurlijk kijken we graag met je mee naar een oplossing. Ik zie dat je inmiddels contact heb gehad via Instagram DM. Fijn dat het opgelost is. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Wes

Er wordt beloofd de bestelling voor kerst in huis te hebben als het voor 19 december besteld is. Het is nu 29 december en ik heb het 'kerst' cadeau nog altijd niet huis. Waarschijnlijk komt het dus... Er wordt beloofd de bestelling voor kerst in huis te hebben als het voor 19 december besteld is. Het is nu 29 december en ik heb het 'kerst' cadeau nog altijd niet huis. Waarschijnlijk komt het dus zelfs niet meer voor Oud&nieuw. Ik slaap dus al een week op de bank..

Bestel gemak

Garandeer niet dat iets voor kerst in huis is als je het niet kan waarmaken. Communiceer dan alleen dat het tijdig verzonden wordt.

Reactie My Jewellery:

Hi Wes, bedankt voor je eerlijke review. Het klopt inderdaad dat we beloofden dat orders die voor 19 december 15:00 uur waren geplaatst, op tijd zouden zijn voor Kerst. Echter hebben we meer orders... Hi Wes, bedankt voor je eerlijke review. Het klopt inderdaad dat we beloofden dat orders die voor 19 december 15:00 uur waren geplaatst, op tijd zouden zijn voor Kerst. Echter hebben we meer orders ontvangen dan we hadden voorspeld, waardoor er vertraging opliep in ons warehouse. Mocht je hierdoor (een deel van) jouw order willen retourneren, mag je een bericht sturen naar onze klantenservice. Zij zullen er dan voor zorgen dat dit kosteloos kan! Liefs, Fleur team My Jewellery.

Klaartje D

Goed en vlot (begrijpelijke drukte wegens feestdagen)

Goede kwaliteit (kleren)

Reactie My Jewellery:

Hi Klaartje, bedankt voor je eerlijke review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kledingcollecties. Dat geeft ons motivatie om zo door te gaan. Hopelijk kom je snel... Hi Klaartje, bedankt voor je eerlijke review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kledingcollecties. Dat geeft ons motivatie om zo door te gaan. Hopelijk kom je snel weer bij ons shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Daimy

Slecht.

Reageren op mails

Reactie My Jewellery:

Hi Daimy, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het heel erg druk op de klantenservice en daardoor kan het wat langer duren, voordat je een reactie ontvangt. Uiteraard zijn we je niet... Hi Daimy, bedankt voor je eerlijke review. Momenteel is het heel erg druk op de klantenservice en daardoor kan het wat langer duren, voordat je een reactie ontvangt. Uiteraard zijn we je niet vergeten en zullen we snel naar je aanvraag kijken. Liefs, Fleur team My Jewellery.

A

Mijn Kerstcadeau is niet op tijd…
Mijn Kerstcadeau is niet op tijd…
Mijn Kerstcadeau is niet op tijd geleverd terwijl ik het ruim op tijd heb besteld. Op de site kon je voor 20 december bestellen dan had je het cadeau voor Kerst in huis. Dat heb ik gedaan op 19 dec is mijn bestelling geplaatst. Dat is ook de reden dat ik heb besteld. Een speciaal cadeau voor een dierbare voor Kerst!!. Ik heb gelijk al contact opgenomen omdat ik het pakket niet kon volgen. Tot 4x keer over maar kreeg alleen maar standaard berichten terug. Ik kreeg vandaag vanmiddag een mail, een middag voor Kerst..dat het niet op tijd komt. Ik ben op geen enkele manier op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling! Schandalig. Ik had de goede hoop hier door dat het als nog op tijd zou komen. Nu heb ik geen Kerstcadeau en lukt het mij ook niet meer om nog iets last minute te kopen! Daarbij had ik het (dure) cadeau ook gewoon al betaald. Ik ben enorm teleurgesteld in dit bedrijf.

Leuke sieraden

Levertijd

Reactie My Jewellery:

Hi Anja, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat we vertraging hebben opgelopen in ons warehouse. Dit is uiteraard niet de bedoeling & daarom heeft mijn collega n.a.v. jouw bericht aan... Hi Anja, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat we vertraging hebben opgelopen in ons warehouse. Dit is uiteraard niet de bedoeling & daarom heeft mijn collega n.a.v. jouw bericht aan onze klantenservice een pakketje met een aantal leuke items voor je gemaakt. Hopelijk heb je hier veel plezier mee/ kun je hier iemand blij mee maken! Liefs, Dewi Team My Jewellery.

Debbie

Slecht

Ze garanderen levering voor kerst als je voor dinsdag 19 december besteld.. dus ik bestel zondag 17 december. Vervolgens maken ze er een brievenbus pakketje van ( horloge van 50 euro) en krijg ik... Ze garanderen levering voor kerst als je voor dinsdag 19 december besteld.. dus ik bestel zondag 17 december. Vervolgens maken ze er een brievenbus pakketje van ( horloge van 50 euro) en krijg ik vanmorgen een mail dat de bestelling verstuurd is! Wordt woensdag 27 december geleverd.. waardeloos en geen contact met ze te krijgen. Eindelijk iemand aan de telefoon gekregen woensdag 20 december, zegt ze wij garanderen dat het voor kerst geleverd wordt dus daar kunt u op vertrouwen. Zorg er dan ook voor.. waardeloos dit.

Reactie My Jewellery:

Hi Debbie, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat orders die voor dinsdag 19 december 15:00 uur geplaatst zijn, geleverd zouden moeten worden voor Kerst. Echter hebben veel meer... Hi Debbie, bedankt voor jouw review. Het klopt inderdaad dat orders die voor dinsdag 19 december 15:00 uur geplaatst zijn, geleverd zouden moeten worden voor Kerst. Echter hebben veel meer bestellingen ontvangen dan we van te voren hadden verwacht. Dit vinden we uiteraard leuk, maar heeft er ook voor gezorgd dat we vertragingen hebben opgelopen in ons warehouse. We doen met heel My Jewellery ons best om de order z.s.m. te bezorgen! Liefs, Dewi Team My Jewellery.