Ron Dukker

Leuk en informatief

Bij Modation is veel kennis en daarnaast is de communicatie pro-actief en prettig. In de training veel nieuwe kennis opgedaan en er is altijd voldoende ruimte voor interactie.

Vimla Jaggoe

Nuttige en leerzame training met een duidelijke structuur en heldere uitleg. De training is breed van opzet, maar er is voldoende ruimte voor individuele vragen. Het uitgewerkte stappenplan is een... Nuttige en leerzame training met een duidelijke structuur en heldere uitleg. De training is breed van opzet, maar er is voldoende ruimte voor individuele vragen. Het uitgewerkte stappenplan is een geweldige hulp bij de optimalisatie van de campagnes. Een echte aanrader!

Yvette Janssen-Richter

Een zeer nuttige cursus waarbij veel ruimte wordt vrijgemaakt voor advies op maat. De cursus was een echte eye-opener als het gaat om hoe veel meer rendement je kan halen uit je website!

Denise Huizing

Inspirerende en leerzame trainingsdagen bij Modation gevolgd! Door de persoonlijke aandacht kan ik nu goede management rapportages maken. Ook weet ik nu wat alle mogelijkheden in Google Analytics... Inspirerende en leerzame trainingsdagen bij Modation gevolgd! Door de persoonlijke aandacht kan ik nu goede management rapportages maken. Ook weet ik nu wat alle mogelijkheden in Google Analytics zijn voor ons bedrijf voor de toekomst. Ik zou het iemand anders zeker aanraden!

Langenhuijzen

Ik ben zeer tevreden over de training. De inhoud was goed, helder met veel ruimte om toe te spitsen op specifieke vragen. Communicatie was helder en de sfeer was zeer gemoedelijk. Een aanrader.

Sibylle Moning

Interessante en zeer leerzame dag gehad over Adwords. We hebben ons volop gericht op de verbetermogelijkheden van mijn Adwordsaccount en al mijn vragen. Mocht ik nog een vraag hebben, kan ik altijd... Interessante en zeer leerzame dag gehad over Adwords. We hebben ons volop gericht op de verbetermogelijkheden van mijn Adwordsaccount en al mijn vragen. Mocht ik nog een vraag hebben, kan ik altijd bellen. Heel fijn!

Michelle Troost-Termeer

Ik heb deze training als heel nuttig ervaren. Het instellen van Google analytics zodat het aan je persoonlijke wensen voldoet is best een klus en daarbij wordt goed geholpen. Ook de nazorg is erg... Ik heb deze training als heel nuttig ervaren. Het instellen van Google analytics zodat het aan je persoonlijke wensen voldoet is best een klus en daarbij wordt goed geholpen. Ook de nazorg is erg prettig. Zorg er wel voor dat je ter plekke toegang hebt tot je google analytics account met beheersrechten, dan kun je meteen aan de slag!

Marielle van Kempen

De Google Analytics training werd duidelijk en gestructureerd gegeven door Nadine. Ook was er alle ruimte voor het stellen van vragen. Op deze manier konden we zelf ook meebepalen waar we graag meer... De Google Analytics training werd duidelijk en gestructureerd gegeven door Nadine. Ook was er alle ruimte voor het stellen van vragen. Op deze manier konden we zelf ook meebepalen waar we graag meer over uitgelegd wilden hebben. De training heeft gezorgd dat ik nu op de hoogte ben van alle mogelijkheden die Google Analytics te bieden heeft.

Patrick Julicher

Geslaagd voor Google Analytics IQ dankzij de training van Modation! Goed gestructureerde driedaagse training waarbij veel nadruk ligt op eigen websites en Analytics accounts. Hierdoor is de... Geslaagd voor Google Analytics IQ dankzij de training van Modation! Goed gestructureerde driedaagse training waarbij veel nadruk ligt op eigen websites en Analytics accounts. Hierdoor is de aangeboden kennis meteen toepasbaar in de eigen situatie.

A. Hak

Goede aandacht voor deelnemers, duidelijke, stapsgewijze training die goed te volgen is. Gaat voor de leek misschien wat snel, maar daarom is het ook de 'Gevorderden training'. Zeer klantvriendelijk... Goede aandacht voor deelnemers, duidelijke, stapsgewijze training die goed te volgen is. Gaat voor de leek misschien wat snel, maar daarom is het ook de 'Gevorderden training'. Zeer klantvriendelijk onthaal! Een aanrader.