Haselaar

Heel tevrede over de cel

Nog geen ouderdoms vlekken in mijn gezicht en ik ben 75 jaar.

Van Noort

We waren jl. vrijdag op de markt in Deventer en troffen een loyale en royale meneer die ons met veel enthousiasme deze producten heeft aanbevolen. Het heeft ons goed gedaan deze crème’s aangekocht... We waren jl. vrijdag op de markt in Deventer en troffen een loyale en royale meneer die ons met veel enthousiasme deze producten heeft aanbevolen. Het heeft ons goed gedaan deze crème’s aangekocht te hebben en zijn ze directe gaan gebruiken. De eerste ervaring is nog zeer kortstondig, maar is zeer positief.

Het smeert lekker, trekt goed in de huid en is niet vettig.

H. Arndt

Wirklich tolle Produkte die das halten was sie versprechen. Heute nachgekauft !

Sehr freundlich, flexibel und kompetent

Van Meerars

Marc de eigenaar, is een man die kwaliteit aanbied en alleen een gerenomeerd merk bijstaat. Zijn ervaring is ongekend. 18 jaar plus ervaring met de hoogste kwaliteit gezondheids producten. Voor hem... Marc de eigenaar, is een man die kwaliteit aanbied en alleen een gerenomeerd merk bijstaat. Zijn ervaring is ongekend. 18 jaar plus ervaring met de hoogste kwaliteit gezondheids producten. Voor hem en haar! Een aanrader zonder twijfel.

De know how, ofterwijl de kennis van dit product is in eigen beheer. Uitgave, kwaliteitscontrole, en nazorg zijn vanzelfsprekend.

Lin

Heb jaren moeite gehad met mijn acne, todat de oma van een vriendin van mij mij een potje slakengel gaf. Ik gebruik het nu al een jaar en heb bijna geen puistjes of onzuiverheden meer in mijn gezicht.

Geweldig spul!

Jacqbibi

Geweldig heel erg klant vriendelijk

Verkopen goede producten

ChantalP

Via huishoudbeurs. Super aardige en gezellige man ! Sinds ik jong ben en bij deze producten ben gekomen gebruik ik nooit meer wat anders. Dit zijn de enigste producten die serieus zijn werk doen en... Via huishoudbeurs. Super aardige en gezellige man ! Sinds ik jong ben en bij deze producten ben gekomen gebruik ik nooit meer wat anders. Dit zijn de enigste producten die serieus zijn werk doen en verschil merkt. Perfect dus !

Producten die echt werken

Chantal Sneek

Goede ervaringen met de creme!

De creme werkt erg goed, heb veel sproeten op mijn gezicht, door de zon ontstaan er snel pigmentvlekken maar door het gebruik van deze creme heb ik geen last meer van de pigmentvlekken. Daarnaast... De creme werkt erg goed, heb veel sproeten op mijn gezicht, door de zon ontstaan er snel pigmentvlekken maar door het gebruik van deze creme heb ik geen last meer van de pigmentvlekken. Daarnaast perfect tegen beginnende rimpels.

Aart Beelen

Prima bedrijf dat haar afspraken nakomt en een goed product tegen een redelijke prijs verkoopt. Het product geeft echt het resultaat dat beloofd wordt. De ouderdoms vlekken op mijn handen verdwenen... Prima bedrijf dat haar afspraken nakomt en een goed product tegen een redelijke prijs verkoopt. Het product geeft echt het resultaat dat beloofd wordt. De ouderdoms vlekken op mijn handen verdwenen als sneeuw voor de zon!

Nauwgezet, vriendelijk, goed product

Blaaser

Het product helpt bij mijn zoon zijn acne…

Fijn contact en super snelle service
Echt top