Miky.nl

CR BASSA

Scherpe prijs voor redelijke tegoeden voor bellen en internet

Tips en verbeterpunten voor Miky

omschakelen ging niet foutloos maar kan ook aan t-mobile liggen, nummerbehoud werkte eerst niet, vervolgens 5 dagen onbereikbaar

AJW POL

Mijn overstap van prepaid naar sym only is niet prettig verlopen helaas

Tips en verbeterpunten voor Miky

Klant eerder informeren over problemen, zoals een storing

J KRUITHOF

Goeie tips en scherpe aanbieding. Telefonisch snel geholpen

Tips en verbeterpunten voor Miky

bij het aangeven dat ik de simkaart op mijn werk wilde laten afleveren, had de verkoper kunnen aangeven dat het bij een bedrijf was, degene die de kaart afleverde vertelde dat het dan zeker tijdens... bij het aangeven dat ik de simkaart op mijn werk wilde laten afleveren, had de verkoper kunnen aangeven dat het bij een bedrijf was, degene die de kaart afleverde vertelde dat het dan zeker tijdens kantooruren zou worden geleverd. Nu was het schema tussen 1500 en 1800 uur.

JHM HILGERS

De overgang van prepaid naar sim only is goed verlopen

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik heb het abonnement afgesloten voor mijn dochter. In de veronderstelling dat 1 gb wel voldoende zou zijn. Maar binnen 3 dagen was ze al over de helft van haar internet tegoed. Achteraf denk ik dat... Ik heb het abonnement afgesloten voor mijn dochter. In de veronderstelling dat 1 gb wel voldoende zou zijn. Maar binnen 3 dagen was ze al over de helft van haar internet tegoed. Achteraf denk ik dat ik toch beter dat prepaid had kunnen behouden. Ik heb het idee dat ze daar toch langer mee deed.

JAM WILLEMSE

Vriendelijke en adequate antwoorden op mijn vragen bij het afsluiten van een contract.

Nog geen gevonden

ACT COELINGH

Kan niks negatief vinden.

Zeer positief gevonden, het kaartje van Nina.

M VAN ESSEN

Goede deals. Nooit problemen bij bestellingen.

A SOUILLJEE

Het was een goed en duidelijk gesprek

Tips en verbeterpunten voor Miky

Vooral zo doir blijven gaan

HA STOPPELS

Correctheid

Ik zou het niet weten

THN NASS

Ik heb tijdens het hele traject geen onvolkomenheden ervaren.