Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

DeKinderkliniek Almere

De samenwerking met Merit Media bevalt ons altijd erg goed! Ze zijn behulpzaam, denken graag met je mee en zijn proactief.

Denken graag met je mee in oplossingen en zijn proactief

Stein Groenewoud

Heel goed en mooi systeem

Duidelijk software en gemakkelijk te gebruiken

Is wel wat gedateerd, je kan niet gemakkelijk de dia’s aanpassen, dus de afbeelding in de dia’s. Daarnaast als je een afbeelding upload is dat lastig passend te maken in de templates

SlimBezig Veldhoven

Goede opstart, dachten veel mee met hoe het voor mijn bedrijf het beste ingericht zou kunnen worden. Vooral erg tevreden over de steeds wisselende content zodat mijn bezoekers steeds weer iets... Goede opstart, dachten veel mee met hoe het voor mijn bedrijf het beste ingericht zou kunnen worden. Vooral erg tevreden over de steeds wisselende content zodat mijn bezoekers steeds weer iets nieuws te zien krijgen.

Steeds weer nieuwe creatieve en actuele content

Al doorgegeven - meer info over de content (looptijd, wat is het precies, enz.)

Holonite

Snelle reactie en afhandeling

overzichtelijk systeem

nvt

Almet Benelux

Prettig om mee samen te werken, goede tips en trucks

Vriendelijkheid en fijne adviezen

Nog geen

Pim de Voort Bestcon B.V.

Ik ben zeer tevreden.

korte lijnen, ontzorgen, mooi product.

saturn petcare

Heel open, vriendelijk en meedenkend. Wij kunnen met onze ideeën bij Patrick terecht en wil ten alle tijde meedenken in de mogelijkheden.

een eigen contactpersoon hebben en daardoor de gang van zaken weet binnen ons bedrijf. Heel prettig.

De template die jullie maken voor ons binnen merrit media beschikbaar maken voor ons buiten de schermen om.

Bredox

Gemakkelijke omgang van website en tools, zie wel nog slides die ik vorig jaar ook bij ander bedrijf zag. zou het leuk vinden om nieuwe content te zien

bereikbaarheid contactpersoon, gebruikersgemak

nieuwe algemene content

Stichting Cardia

We hebben een aantal players van Merit Media. Ik ervaar het als een hele fijne samenwerking!

Goed bereikbaar. Altijd meedenken.

Misschien nog wat extra standaard filmpjes speciaal voor de zorg. Vanuit Actiz zijn er vaak veel standaard filmpjes beschikbaar.

Mei

Goed en flexible

Flexible en professioneel

Meer contact opnemen met advisor voor integratie van oplossingen in het ontwerp