1919 beoordelingen

1919 Reviews

Marlou Grandjean

Geweldige matrassen en een fantastische service

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Al jaren zeer tevreden over deze matrassen. Bij verhuizing door eigen toedoen een beugel en een poot beschadigd. Nadat ik dit probleem gemeld had, kreeg ik beide met de post toegestuurd!

Thijs

Slapen als een roos. Ik wist niet dat het kon, Maar inmiddels al meer dan 10 jaar. Probeer het uit en u zult versteld staan.

Vakkundig en behulpzaam

Judi Bergen

Fantastische service en een geweldig matras

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Al jaren hebben wij een traagschuimmatras. Inmiddels heb ik er al 2 versleten (ca. 10 jaar per matras gedaan). Tijk is goed te wassen en het matras vormt zich naar je lichaam. Mijn vriend heeft een... Al jaren hebben wij een traagschuimmatras. Inmiddels heb ik er al 2 versleten (ca. 10 jaar per matras gedaan). Tijk is goed te wassen en het matras vormt zich naar je lichaam. Mijn vriend heeft een vergroeiing aan zijn rug en altijd slaapproblemen gehad. Tot de ontdekking van dit matras. In combinatie met een goed boxspringbed (wij hebber er een van Swiss Sense met bonellvering) heb je een ideaal bed. Aanrader!

V.Douma

Fantastische matras. Net geopereerd aan een hernia en wat een verschil qua ondersteuning. Hadden deze matras al maar was 15 jaar oud. Nu weer erg blij met deze nieuwe aankoop.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Wat een aardige en perfecte service van Thijs. Zelfs matras op m'n bed neergelegd en oude meegenomen.

Chantal Van de Ven

Geweldig!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Echt 10 jaar heerlijk zonder klachten geslapen nu nummer 2 besteld! En wat een top service!

Schie

Matras met topper

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Wij hebben voor de tweede keer een matras gekocht omdat dit twee eenpersoons zijn wilde we graag een topper er op. Dit kon geleverd worden maar kon niet meer retour. Tevens hebben wij de kussens... Wij hebben voor de tweede keer een matras gekocht omdat dit twee eenpersoons zijn wilde we graag een topper er op. Dit kon geleverd worden maar kon niet meer retour. Tevens hebben wij de kussens laten aanmeten. Helaas vanaf dag 1 erge rugklachten met gebruik van topper op matras. Uiteindelijk na maanden dan de topper er vanaf gehaald en klachten direct verdwenen. Blijft over dat we toch nog steeds graag een topper willen voor het comfort. Helaas kon medicomfort er zelf niks aan doen en zijn wij genoodzaakt naar een andere partij gegaan. Deze verlenen een topper op proef en omruilgarantie van 100 dagen. We hopen op deze manier toch nog een comfortabele situatie te krijgen. Helaas zonde van de hoge kosten voor de topper.

Swartjes

Slecht en te zacht matras, waarin je helemaal wegzakt. Na 1,5 jaar en 15 fysio therapie behandelingen, bed weg gedaan en matras bij Ikea gekocht. dit bed is fantastisch, koop NOOIT meer duur bed bij... Slecht en te zacht matras, waarin je helemaal wegzakt. Na 1,5 jaar en 15 fysio therapie behandelingen, bed weg gedaan en matras bij Ikea gekocht. dit bed is fantastisch, koop NOOIT meer duur bed bij Medic.

Slecht

Reactie Medicomfort:

Geachte Heer/Mevrouw,
Geachte Heer/Mevrouw,
erg vervelend dat u het matras als te zacht ervaart. Juist om te voorkomen dat u een matras aanschaft wat niet aan uw eisen zal voldoen, werken we met de 30 dagen proeftijd. Zo kunt u ervaren wat het matras met uw lichaam doet en of het geschikt is voor uw situatie. Er is nou eenmaal geen matras in de wereld die voor iedereen geschikt en comfortabel is. Om dat te ondervangen kunt u het matras ruim testen voortdat u tot aankoop over gaat.
We wensen u desalniettemin veel slaapcomfort op het nieuwe matras.
team Medicomfort

Duijvendijk

Zojuist telefonisch contact gehad. Klachten uitgelegd en aan mij werd duidelijk gemaakt NIET te kiezen voor een traagschuim matras. Daarna werd er gewoon nog meegedacht door ik meen Thijs, die ik... Zojuist telefonisch contact gehad. Klachten uitgelegd en aan mij werd duidelijk gemaakt NIET te kiezen voor een traagschuim matras. Daarna werd er gewoon nog meegedacht door ik meen Thijs, die ik aan de lijn had. Petje af! Betrokkenheid en betrouwbaar. Zeldzaam in deze tijd.

Nvt

Griet

Advies opgevolgd van een ergotherapeut maar ontgoocheld achtergebleven.

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Ik ben een fitte jonge vrouw met gezond bmi die na mijn zwangerschappen op zoek ging naar een nieuwe kwalitatieve (en toch betaalbare) matras. Geen specifieke behoeften of last, maar ik liet me... Ik ben een fitte jonge vrouw met gezond bmi die na mijn zwangerschappen op zoek ging naar een nieuwe kwalitatieve (en toch betaalbare) matras. Geen specifieke behoeften of last, maar ik liet me (omdat de gelegenheid zich voordeed) adviseren door de ergotherapeut die me op dat moment bij standaard postnatale oefeningen begeleidde. Op zijn enthousiast advies kocht ik een medicomfort matras aan. De eerste maanden leek deze best ok, echter vrij snel hield hij zijn vorm niet aan en lag ik steeds in 'een diepe put', elke week moet de matras gedraaid worden en ik kamp sinds de aankoop meer en meer met rugpijn/ last van schouders en heupen. Deze matras heeft ontzettend ontgoocheld. Mogelijks gewoon pech of een fabrieksfout? In elk geval raad ik ze niemand aan en ga ik op zoek naar een andere oplossing.

O. Demir / Secure-Team

Ge-wel-dig product! Goede service en veel begrip!

Uw ervaring met het matras en ons bedrijf

Uiterste klantvriendelijk! Korte communicatielijnen en zeer begripvol personeel. Ik heb een nekkussen in gebruik, ik kan wel bijna claimen dat ik zo goed als klachten vrij ben!!! Slapen gaat vele... Uiterste klantvriendelijk! Korte communicatielijnen en zeer begripvol personeel. Ik heb een nekkussen in gebruik, ik kan wel bijna claimen dat ik zo goed als klachten vrij ben!!! Slapen gaat vele malen beter; geen gebonk meer in de nek. Ik kan werkelijk niet meer met een andere kussen slapen.