8.2/10

Goed schilder werk geleverd

Behulpzaam

Niets9

Theo Willemsen

Geweldig bedrijf, deskundig en prettig personeel en flexibelle instelling .

Goede afspraken, goed op elkaar ingespeeld personeel en zeer vakkundig

geen verbeterpunten.

Robert

Goed advies, prima service en het belangrijkste; vakwerk

Vriendelijke mensen, vakwerk

Hermsen

We zijn super tevreden . Vooral wat betreft de planning , de nieuwbouw van ons huis was verlaat. Dit is zo goed opgelost zodat we toch op tijd konden verhuizen . De schilders die ons huis hebben... We zijn super tevreden . Vooral wat betreft de planning , de nieuwbouw van ons huis was verlaat. Dit is zo goed opgelost zodat we toch op tijd konden verhuizen . De schilders die ons huis hebben geschilderd en behangen waren echte vaklui. Zo mooi afgewerkt allemaal .

Overzichtelijk

Ga zo door

B. van Midwoud - te Rietstap

Schildersbedrijf Mattijssen heeft de buitenkant geschilderd.

Dit schildersbedrijf werd aanbevolen door aannemersbedrijf Jansen van Ralen. Deze bedrijven werken veel samen. Dit kon je merken omdat er overlegd werd over de gang van zaken. ( m.b.t. de... Dit schildersbedrijf werd aanbevolen door aannemersbedrijf Jansen van Ralen. Deze bedrijven werken veel samen. Dit kon je merken omdat er overlegd werd over de gang van zaken. ( m.b.t. de onderdorpel woonkamer garage )

Nadat de factuur verzonden was aan mij, heb ik nog een vraag gemaild over de factuur. Daar heb ik over gebeld, en daarna is het goed gekomen!

Geven

Prettige personele contacten bij zowel de schilders als de inkoop/werkvoorbereiding.

Geleverde kwaliteit van het werk en de inzet van de schilders.

CCJ Rademakers

Bijzonder Vriendelijk en prettig

Vriendelijkheid van personeel met aandacht voor vragen

nvt

Bart Weideveld

De klus bestond uit het vervangen van beschadigd dubbelglas op de eerste verdieping, plaatsen van neuslatten bij alle ramen ter vervanging van aluminium strips en schilderen van de buitenboel.

De timmerlieden en schilders werkten super netjes en ruimden alles na de klus goed op

Taheij Theo

Goede afspraak.

Super werk en zeer precies beter kan het niet.

Dit veld is hier niet nodig.

Theo Venselaar

Zeer goed