Maria van Rossum

Zeer fijne producten voor weinig geld en nog eens snel in huis ook, heb ik al tijden niet mee gemaakt.

breed assortiment en lage prijsjes

Trudy

snel en goedkoop

Kelly

Slechte communicatie

Reactie Massamarkt:

Goedemiddag, wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met onze dienstverlening. Wij zien dat uw item geleverd is. Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

Heleen

Geweldig ik had 15 dingen besteld er werden er 4 bezorgd de rest was niet meer op voorraad wij kregen meteen ons geld terug en ook de verzend kosten heel hartelijk bedankt

Vlugge levering en oplossing

Massamarkt

Had een bestelling gedaan van kerstproducten, er ging iets mis tijdens het betaalproces , lag niet aan Massamarkt , ik heb gelijk contact opgenomen met Massamarkt , en kreeg netjes en zeer snel... Had een bestelling gedaan van kerstproducten, er ging iets mis tijdens het betaalproces , lag niet aan Massamarkt , ik heb gelijk contact opgenomen met Massamarkt , en kreeg netjes en zeer snel antwoord terug op mijn vraag .
Bestelling netjes verpakt en netjes op tijd en wat een kwaliteit, ik ben super tevreden met mijn bestelling.
En kom er zeker nog een keer terug.

Snelle reactie en levering

Rik

Dik tevreden

snel in huis

Samantha

Bij de Barbados schaal 12 cm is het belangrijk dat je weet dat het er maar 1 is terwijl er onder verpakkingseenheid 6 staat (misschien handig om aan te passen). Na contact te hebben gehad blijkt... Bij de Barbados schaal 12 cm is het belangrijk dat je weet dat het er maar 1 is terwijl er onder verpakkingseenheid 6 staat (misschien handig om aan te passen). Na contact te hebben gehad blijkt het dat het hoort dat je er 1 krijgt. Goed om te weten dus.

Makkelijk contact te leggen.

Tjitte

Fijne accurate klantenservicemedewerkers die je op weg helpen

klantgerichtheid