Marington.nl

Marington.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Marington.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company523
Uitstekend
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Marington.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 523 ervaringen.

Carleyn
Carleyn

enorm klantvriendelijk, oplossingsgericht en snelle service!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wat een klantvriendelijkheid! door eigen fout niet gezien dat betreffende product niet op voorraad was, ik heb direct contact opgenomen met maikel die dit perfect heeft opgelost door een mooi passend alternatief aan te bieden tegen dezelfde prijs omdat ik (ook zelf) vergeten was de kortingscode te gebruiken. het scheelde niet veel maar dat hij dit zo heeft aangeboden vind ik een dik compliment waard! ik zal de volgende keer zeker weer via marington bestellen maar wel wat beter opletten ;-).

Verpakking (zie boven)

Nvt

Score voor Marington.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer positieve ervaring! .
de bestelling kwam keurig op tijd en ik vond het product mooi verpakt met de zwarte strik!.

Micky
Micky

Geen idee

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Website bekeken, tas besteld, tas ontvangen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede service, snelle levering, en keurig verpakt.

Duidelijk

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mooie zakelijke tas gekocht, duidelijk info en het was makkelijk te bestellen.

Mariska
Redelijk
Mariska

Duidelijke foto's en omschrijving van de producten.

Ja, de prijs in de webshop komt niet overeen met de prijslabel bij het product. De webshopprijs was € 10,00 euro hoger.

Score voor Marington.nl:3/5

Voldoende.

Aniek de Ruijter
Aniek de Ruijter

Duidelijk en overzichtelijke website; de producten worden goed afgebeeld (zoals ze in werkelijkheid zijn). Verder een breed assortiment aan producten. En de snelle levering is ook mooi meegenomen.

Jammer dat de eventuele retourkaarten voor eigen rekening zijn.

Score voor Marington.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een goede ervaring met marington.nl. de organisatie heeft een mooie en vooral duidelijke website. het assortiment aan tassen wordt nl. overzichtelijk en duidelijk getoond (de afbeeldingen van de tassen komen overeen met de werkelijkheid). verder is het fijn dat het assortiment zo breed is, voor ieder wat wils! verder staat de organisatie voor wat het zegt (snelle levering). een andere mooie bijkomstigheid is dat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht en je garantie hebt op de aangekochte tas.

Slecht
Score voor Marington.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik wacht nu al 2 weken op mijn rugzak en hij is er nog steeds niet!!.

HM van Ommen
HM van Ommen

Goede en duidelijke website en top service maar vul wel je kortingscode op het juiste moment in anders heeft Marington er elke keer veel werk aan.

Ergens in een regeltje vermelden dat je bij je eerste aanmelding en kortingscode ontvangt. Maar voor slaperige gebruikers als ondergetekende help zelfs dat niet.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Maikel huurneman van marington, top dat je toch mijn kortingscode heb ingewisseld! het bestelproces is zo makkelijk dat je eerder besteld hebt als de kortingscode hebt gevuld;-).

Rosine Goffa-Visschers
Rosine Goffa-Visschers

Het is perfect ,alles was zoals ik het gevraagd had

De bestelling was volledig in orde

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik ben heel tevreden met de service ,mijn bestellingen waren perfect in orde ,mijn dank hiervoor.

Bedrijfsinformatie

Marington.nl is de Tassenspecialist van Nederland! Verrassend, eigenzinnig, veelzijdig en actueel. Deze eigenschappen zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug.
Adres
De Greune 28A