Deskundigheid
9.8/10
Advies
Communicatie

Iris Ree

Snel en adequaat gehandeld. Lekkage direct verholpen.

Keurig uitgelegd wat het probleem was en hoe hij het ging oplossen

E. ter Maat

Super service en deskundig!

Komt afspraken na en geeft goede informatie. Heeft verstand van zaken.
Vriendelijk.

Jos de Gier

Prettig. Eerlijk.

Dak fantastisch uitgevoerd, met name de speciale acties als dakopstanden, dak doorvoeren etc.

Komt af en toe aarzelend over en niet altijd even duidelijk over wanneer wat gedaan gaat worden. Ook goed om even aan het einde vd dag echt dag te zeggen aan iedereen, en niet "gewoon" weg te gaan.

Lodewijks

Uitstekend

Zeer betrouwbaar

v.Hofte

Eind vorig jaar onz huidige woning betrokken en snel daarna op 2 plekken lekkage geconstateerd.
Het was ons bekend dat het dak vervangen moest worden maar lekkage niet verwacht.
Paul...
Paul Manig heeft ons goed geadviseerd en het gehele dak vervangen door EPDM incl. isolatie en Boeibeplating Binnen budget en planning. Top kwaliteit en service. Aanrader

Betrouwbaar en vakkundig

Heimeriks

Vakwerk verricht. Zeer tevreden. Het ging om het vernieuwen van het platte dak van mijn tuinhuis. Lengte × breedte 5.5m x 2.5m.

Keurig vooraf kennis gemaakt met de eigenaar die de zaak kwam opmeten.

Nvt. Perfect allemaal.

Mijn ervaring met Manig Dakbedekkingen is in 1 woord uitstekend. Professioneel, strak werk geleverd en geheel volgens afspraak.

verstaat zijn vak!

Prima werk geleverd!

Goed advies.

t.fiselier

Zeer vakkundig en correct bedrijf, keurig werk geleverd,bitumen dak verwijderd en voorzien van een kunststof technofapin. Aanrader, dit bedrijf uiterst correct en zeer vriendelijk.

Zeer correcte afhandeling

F.Rits

Ons ruim 40 jaar oude mastiek platte dak voorzien van grind is vakkundig en zorgvuldig gerenoveerd.
De 160 m2 oude dakbedekking is verwijderd en voorzien van isolatie, een kunststof dakbedekking en nieuwe randen.
Het dak ziet er weer strak, netjes en zorgvuldig afgewerkt uit.

Goed informatief offertegesprek met verschillende opties waarna we een goede afweging konden maken.
Concurrerende en correcte offerte voorzien van details.
Zorgvuldige en nauwkeurige...
Concurrerende en correcte offerte voorzien van details.
Zorgvuldige en nauwkeurige uitvoering van het werk.
Goede afstemming tijdens de werkzaamheden.