Levent

Snelle dienstverlening.

Maaike grosso

Heel goed!

Uw ervaring

Fijne samenwerking, ik kan altijd terecht met vragen. Zeer vriendelijke medewerkers.

Alfred Edelstein

Zeer goed tot uitmuntend!

Uw ervaring

Zeer goede communicatie inclusief uitleg van de dingen die de gewone consument niet zonder meer begrijpt. En dat alles op uiterst vriendelijke wijze.

Breuer

Zéér positief!

Vriendelijk, accuraat en meedenkend

Meier

Tot nu toe loopt alles soepel en is het helder

Uw ervaring

Het fijne is dat je zelf kunt kiezen wat je uit handen geeft. De bereikbaarheid is heel fijn en advies en/of reacties zijn snel.

Simon Sinnige

Tot nu toe zeer positief

Uw ervaring

Met name het online dossier en inzichtelijkheid.

Tjade Druif

Handelen snel

tot nu toe prima

J.P. Pijnenburg-Vossen

Werken netjes secuur de opdrachten af.

Niets is teveel !

Pierrette

Zeer goed.

Uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden over makelaarsland. Het contact is prettig en de adviezen zijn eerlijk. Ik heb mijn huis al eerder verkocht via makelaarsland en nu gaat mijn nieuwe partner ook zijn huis... Wij zijn zeer tevreden over makelaarsland. Het contact is prettig en de adviezen zijn eerlijk. Ik heb mijn huis al eerder verkocht via makelaarsland en nu gaat mijn nieuwe partner ook zijn huis verkopen. We hebben gekozen om de bezichtigingen zelf weer te doen. Dat is fantastisch dat dat kan. De foto's zijn prachtig gemaakt. De taxatie ging heel prettig. Het energielabel ging vlot. Alles in 1 klap geregeld door makelaarsland. Je hebt toch ook nog zelf een beetje de controle. Over de prijs, de gekozen foto's, de tekst bij je eigen huis. De druk van een makelaar die alles beter weet voelt voor ons niet prettig. Vandaar de keuze voor Makelaarsland.

Audey Lagenhorst

Positief