Aangifte doen bij politie

Oplichters! Bestelling nooit ontvangen.

astrid

12 januari bestelling gedaan en niets ontvangen

Lotte

Een bestelling gedaan, na 2 weken een berichtje gestuurd omdat ik nog niks had ontvangen. In overleg de bestelling geannuleerd en uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. We zijn nu wel een maand... Een bestelling gedaan, na 2 weken een berichtje gestuurd omdat ik nog niks had ontvangen. In overleg de bestelling geannuleerd en uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. We zijn nu wel een maand verder, (van bestelling tot terugbetaling). Duurde lang, maar uiteindelijk blij met het geld op mijn rekening.

R. van Gemert

Geen producten ontvangen

Remco

Oplichtingsite, producten worden niet geleverd. Aangifte bij politie is gedaan. Bestel ergens anders!

voetjesenmassages

2 producten besteld en niks ontvangen. Telefoon wordt niet beantwoord en hij reageert niet op de mail. Hij is een grote oplichter en ik eis op mijn geld terug. Ik raad iedereen aan om aangifte te... 2 producten besteld en niks ontvangen. Telefoon wordt niet beantwoord en hij reageert niet op de mail. Hij is een grote oplichter en ik eis op mijn geld terug. Ik raad iedereen aan om aangifte te doen bij de politie want deze man moet gestraft worden.

voetjesenmassages

2 producten besteld die nooit zijn binnen. Nu online aangifte gedaan bij de politie voor oplichting en raad dat iedereen aan om te doen.

Corrie

Zeer goede service. Zeker een aanrader

Willemijn

Na anderhalve week nog steeds niets ontvangen en krijg ook geen reacties op mails.

R Crone

Bestelling gedaan op 5/11/22 en betaald. Niets geleverd. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageert ook niet via mail.