De Amerhoeve B.V.

De geslaagde doorstart met behoud van werkgelegenheid is door Joost Melis van MKBvooruit.nl werkelijkheid geworden. Dankzij intensieve en kwalitatieve ondersteuning zijn we daarna verder uit kunnen... De geslaagde doorstart met behoud van werkgelegenheid is door Joost Melis van MKBvooruit.nl werkelijkheid geworden. Dankzij intensieve en kwalitatieve ondersteuning zijn we daarna verder uit kunnen groeien. Twee externe financieringspartijen werden door Joost ingebracht en maakten de doorstart tot een succes waarop we niet meer hadden durven hopen. Inmiddels 20 personeelsleden en we groeien door, wat geweldig!

intensieve, ontzorgende en super onderhandelingsstrategen bij faillissement

Reactie MKBvooruit:

Hartelijk dank voor de positieve review!

KVO Metselwerken BV

Problemen pensioenfonds en incassobedrijf opgelost, faillissement voorkomen gelukkig

supersnel, oplossingsgericht en vriendelijk

Positon BV

Yes, doorstart van onze BV geslaagd, dankjewel Joost Melis van MKBVOORUIT.NL, wat een opluchting, nóóit gedacht, maar fixed it!!!!

doorpakken, oplossen

Caro Chocolade

Nooit gedacht, maar de eenmanszaak is doorgestart, heel erg blij!

Praktische en heldere oplossing, geruststellend

BTM Bouw

Doorstart eenmanszaak Bouwbedrijf BTM succesvol geslaagd op advies en medewerking van Joost Melis van MKBvooruit.nl. Angst was de slechtste raadgever, MKBvooruit.nl was de beste raadgever!

oplossingsgericht, juist en praktisch advies, proactief en doorpakken.

Begeleiding

Joost Melis van MKBvooruit.nl heeft ervoor gezorgd dat het reeds aangevraagde en geplande faillissement bij de Rechtbank niet doorgaat door alsnog een akkoord te bereiken met de belangrijkste... Joost Melis van MKBvooruit.nl heeft ervoor gezorgd dat het reeds aangevraagde en geplande faillissement bij de Rechtbank niet doorgaat door alsnog een akkoord te bereiken met de belangrijkste schuldeiser. Erg opgelucht en blij, aan te bevelen!

resultaatgericht, snel en slagvaardig. Rust!

SPAR

Een helder klankbord, een duidelijke visie van buitenaf en praktische tips hebben de doorslag gegeven. De zachte landing geld ook voor mij, ik ben enorm opgelucht en blij dat dit advies mij zo... Een helder klankbord, een duidelijke visie van buitenaf en praktische tips hebben de doorslag gegeven. De zachte landing geld ook voor mij, ik ben enorm opgelucht en blij dat dit advies mij zo positief heeft geholpen. Financieel kan ik weer verder. Zeer blij!

duidelijk, open en eerlijk gesprek

Verstegen Infra

Januari 2023 heb ik contact gezocht met Joost Melis van MKBvooruit.nl.
Het ondernemen is de afgelopen jaren door heel veel omstandigheden zwaar geweest.
Daarom hadden we behoefte aan een...
Januari 2023 heb ik contact gezocht met Joost Melis van MKBvooruit.nl.
Daarom hadden we behoefte aan een heldere kijk op zaken waarvan iedere ondernemer weet waar het moeilijk is.
Het advies hebben we opgevolgd en we zijn weer op de juiste weg.
Het blijft hard werken maar er is licht aan de horizon.
Ik ben er blij mee, aanrader!

vriendelijk, luisterend oor en oplossingsgericht

De Zwart Interieurbouw B.V.

Professioneel en praktisch uit de zorgen. Een doorstart na faillissement en zelfs de financiering is geregeld. Dank aan Joost Melis en zijn team voor de prettige samenwerking en oplossingsgerichtheid.

praktisch, nuchter en goede voorbereiding

Slaapkamers met karakter

Volledig ontzorgen en problemen oplossen ! MKBvooruit.nl/ Joost Melis heeft in eigen regie een doorstart na faillissement gemaakt samen met de curator. Wij zijn uit de problemen en kunnen weer... Volledig ontzorgen en problemen oplossen ! MKBvooruit.nl/ Joost Melis heeft in eigen regie een doorstart na faillissement gemaakt samen met de curator. Wij zijn uit de problemen en kunnen weer ondernemen.

Strategisch, ontzorgend, slagvaardig.