Henri

Ontevreden

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Als bedrijf schrokken we van uw beoordeling. Zonder enige toelichting een 1 geven is iets wat we vreemd vinden. Gelukkig heb ik zojuist contact met u gehad waarin u aangaf dat er eigenlijk geen reden was om een 1 te geven. U hebt bij ons een product gehad die beschadigd was. Hier hebben wij netjes op gereageerd dat u hem kosteloos naar ons terug kon sturen zodat u een nieuwe van ons zou krijgen. Echter hebt u hier nooit op gereageerd maar hebt u de bestelling zelf geretourneerd. Uw reden aan de telefoon was dat u de bestelling toch niet wou hebben en het daarom had teruggestuurd. Geen probleem natuurlijk, maar om daarom een beoordeling te geven van 1 ster vinden wij niet correct.
Desondanks wens ik u een fijne dag!
Team Lichtcentrum Hengelo

Henk Smit

Goede service.

Wim Lindenborn

Goede webshop. Dus kon eenvoudig mijn bestelling plaatsen!

Jan Gort

Vlot en accuraat afgehandeld

Hacer Yildirim

Ik wacht al 3,5 weken op een lamp. Het duurt te lang. En de bestelling is niet te volgen.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste Hacer,
Beste Hacer,
We hebben u ten tijde van bestellen geïnformeerd dat het +/- 2 weken zou duren voordat we de lamp weer op voorraad zouden hebben. Helaas heeft dit langer geduurd en heeft de leverancier ons niet tijdig geïnformeerd dat de lamp uit de collectie is gegaan. Maar wij hadden hier zelf ook sneller achteraan moeten gaan. Hier hebben wij dan ook onze excuses voor aangeboden.
Toch hebben we - in overleg met u - netjes ons winkelmodel opgestuurd en u tevens 50% van het aankoopbedrag teruggeboekt als tegemoetkoming.
Spijtig vinden wij het dan om te lezen dat u ons nog steeds een heel laag cijfer geeft.
We wensen u toch veel plezier met de lamp!
Team Lichtcentrum Hengelo

Durkje Postma

Heb nu mijn tweede plafondventilator hier vandaan. We hadden wat probleempjes met de eerste, maar we werden aller vriendelijkst geholpen. Ook toen bleek dat het aan onze aansluiting lag. Geen enkel... Heb nu mijn tweede plafondventilator hier vandaan. We hadden wat probleempjes met de eerste, maar we werden aller vriendelijkst geholpen. Ook toen bleek dat het aan onze aansluiting lag. Geen enkel probleem. Ik vind ze top

Bram de Graaff

Goede service.
Producten met 3 jaar garantie in geval van defect zijn worden vergoed.

SP van Leleuwen

Keurige dienstverlening.