Marike

Top!

Mijn leren stoel is weer bijna als nieuw dankzij de geleverde leerverf en dat voor maar 51 euro! Snel geleverd, goede werkbeschrijving, juiste kleur.

Tristan de Block

Super snelle levering en enorm goede service. Donderdagavond besteld, vrijdagmiddag binnen. Er was wel één verkeerde kleur meegegeven. Ik had een mailtje gestuurd en kreeg binnen 5 minuten een... Super snelle levering en enorm goede service. Donderdagavond besteld, vrijdagmiddag binnen. Er was wel één verkeerde kleur meegegeven. Ik had een mailtje gestuurd en kreeg binnen 5 minuten een reactie! De juiste kleur werd gratis opgestuurd en ik mocht de verkeerde kleur ook houden. De volgende dag kreeg ik de juiste kleur gelijk weer binnen. Echt een top-shop!

Enorm snelle levering, goede klantenservice

RR concepts

Top ervaring, goede service, snelle reactie

goede producten

Ron de Haas

Uitstekende service

reactie en service

Ruud Steijaert

Snelle levering product zo als omschreven

Veel kleuren

Astrid

Hele goede service. Ik had eerst donker grijs besteld , maar ik vond het licht voor mijn meubels. Nieuwe keuze gemaakt. Mat zwart en super tevreden. Lijkt wel nieuwe meubels.

Veel keus in kleur. Snelle levering.
En een fijn kwastje bij de bestelling.

PPC

Helemaal goed!

Service. Wij met een kussen van onze (beetje versleten) leren bank naar Harlingen. Vooraf gebeld voor afspraak en indicatie kleur. Bij aankomst stond alles klaar incl. sample. Resultaat thuis: verf... Service. Wij met een kussen van onze (beetje versleten) leren bank naar Harlingen. Vooraf gebeld voor afspraak en indicatie kleur. Bij aankomst stond alles klaar incl. sample. Resultaat thuis: verf aangebracht (met een kwastje aanbrengen en met een doekje o.i.d. een beetje uitwrijven) , topcoat en daarna bijna als nieuw en dat voor weinig. Gewoon dus weer op onze eigen vertrouwde bank zitten!

m - s

Toppie !!

snelle levering , goede uitleg top!

Jasper Bosch

Top service. Vlotte levering en een extraatje bij de verpakking in.

Overzichtelijke site. Vlotte levering en all bestelde items binnen.

Diana

Snelle levering en goed en vriendelijk advies.

Snelle levering en goed en vriendelijk advies.