Ledscherp.nl

Ledscherp.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ledscherp.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2004
2004 beoordelingen
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ledscherp.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 2004 ervaringen.

2004 Reviews

Marcus Kingma, Film en Montage

In één woord uitstekend! ik ben gek op lampen, vooral zaklampen. niet alleen hobbymatig maar ook professioneel als filmer. in de afgelopen jaren heb ik dan ook een indrukwekkende voorraad lampen opgebouwd. studiolampen, cameralampen, hoofdlampen, zaklampen en de laatste tijd zelfs lampen voor onder mijn drone. ik was op zoek naar een zaklamp met veel lumen die ver kon schijnen. door ledscherp weet ik nu dat het allemaal anders werkt met lumen,candela en lux. hun voorlichting en service is top. ook de vragen die ik gesteld heb worden snel en zeer professioneel beantwoord. hun keuze en filtersysteem op de webshop is indrukwekkend en werkt top. dat ben ik nog nergens tegen gekomen. wat mij betreft de beste van nederland en ik weet zeker dat ik er nog regelmatig zal bestellen zoals ik nu al gedaan heb. wat dan ook binnen twee dagen in huis is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestellingen worden snel geleverd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na betaling werd ik redelijk snel geholpen.

Ledscherp.nl 1 beoordeling

Goede duidelijke website, gemakkelijk in gebruik, vlotte afhandeling van de bestelling..
levering komt overeen met hetgeen aangeboden is.

Kris
Kris
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling werd afgeleverd 1 dag na order. opvolging van de zending ging prima.

Manuel
Manuel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel geleverd. duidelijke website.

Lia
Lia
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed product...netjes en snel geleverd..zeer tevreden.

Ledscherp.nl 1 beoordeling

Zeer goede service. problemen met postnl zijn door ledscherp onmiddellijk aangepakt. leveringsovereenkomst stipt nagekomen. moet de lamp nog enkele keren testen om te zien of ze voldoet, maar ik vermoed dat dat geen enkel probleem zal zijn.

Depreeuw Luc
Depreeuw Luc
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ledscherp.nl geeft uitstekende feedback over een bestelling en de levering ervan, alsook een snelle levering.

Anoniem chauffeur beveiliger

Goede uitleg, onderbouwd verhaal, bent u in de buurt, kom maar even langs. help ik u direct..
prima lamp, + extra's. naar mij als klant oplossingsgericht bezig..
wil u er een rode kap bij, hier gezocht daar gezocht en gevonden..
echt klasse.

Bedrijfsinformatie

De Led Zaklampen specialist van de Benelux! Meer dan 400 modellen op voorraad en binnen 24 uur geleverd.
Adres
Oude Velperweg 52a