Carel van der Wyck

Meest geweldige service! Ik had 4 Mini led inbouw spots dimbaar - 5 watt 450 lumen - wit - 1800-2700k besteld. 1 dimde net iets anders dan de andere 3 naar warm wit. Contact gehad met Michael die... Meest geweldige service! Ik had 4 Mini led inbouw spots dimbaar - 5 watt 450 lumen - wit - 1800-2700k besteld. 1 dimde net iets anders dan de andere 3 naar warm wit. Contact gehad met Michael die onmiddellijk een andere stuurde! Mooi product en geweldige service!

Hans

Snelle en goede service

Jerry

Wat een geweldige service! En wat een vriendelijke mensen, zowel de eigenaar als andere collega’s gesproken. Een van die collega’s Michael, heeft ons zo goed geholpen, zeer klantvriendelijk,... Wat een geweldige service! En wat een vriendelijke mensen, zowel de eigenaar als andere collega’s gesproken. Een van die collega’s Michael, heeft ons zo goed geholpen, zeer klantvriendelijk, technisch, en super service gericht! Werkt iets niet naar behoren, sturen ze per direct een nieuwe op. Wil je wat testen, kun je een sample krijgen. En heb vragen vind, en krijg je de juiste antwoorden, adviezen of aanbevelingen.
Echt geweldig! Daarom deze aanbeveling!
Jerry - Roelofarendsveen

Goed product, snelle levering

Anna Moleman

Supersnelle levering!

Herman De Bie

Zeer goede ervaring, en vlotte communicatie, ook een zeer goede commerciële ingesteldheid.