WL

Top service!

Makkelijk bestellen, veel aanbod en duidelijke communicatie over levertijden die worden nagekomen

Van den Noort

Tuinverlichting gekocht

Duidelijke specificaties

Anton

Aanrader

Prijs en keuze

Haaf

Komt leveringsafspraak niet na, niet telefonisch bereikbaar; "Claire" is de heel dag in gesprek

geen vermeldenswaardige mening

Reactie LampenOnline.com:

Beste klant,
Dat is juist, sinds 2 weken zijn we gestopt met onze telefonische bereikbaarheid, alleen nog maar per email bereikbaar op info@lampenonline.com
Graag uw vraag over uw order daar...
Beste klant,
Graag uw vraag over uw order daar heen sturen.
Mvgr.

Dank voor uw review!
Mvgr.
Stephan Broeders

Jan H

Bestelling vlot en netjes geleverd.

Ruim assortiment

Chloe

Hanglampen besteld, mooie kwaliteit en snel geleverd.
Zeker aan te raden!

Fijne ervaring, met een goede service!

Bertens

Telefonisch op alle vragen zeer goed geinformeerd

kennis van zaken

I.H.M.

Heel goed dankzij de adequate support van Claire. Had het alleen aan de site zelf gelegen, was ik er niet uitgekomen met mijn bestelling.

De telefonische support van Claire. En dat we rechtstreeks per email bij haar mochten bestellen omdat het niet te doen is vanuit de SLV-nummers. Er komen zoveel pop-ups dat je er niet uit komt. Dus... De telefonische support van Claire. En dat we rechtstreeks per email bij haar mochten bestellen omdat het niet te doen is vanuit de SLV-nummers. Er komen zoveel pop-ups dat je er niet uit komt. Dus uitsluitend dáárom geef ik "bestelgemak" 5 sterren. Dus niet vanwege de gebruiksvriendelijkheid van de site zelf, die is niet goed.

B. van Keeken

Een ander product gekregen dan besteld. Na meerdere mails gestuurd te hebben geen enkele reactie teruggekregen, per telefoon niet bereikbaar. Nette website maar afterservice ver onder de maat.

Nette website