Levertijd producten

Ida

Klantenservice hielp mij goed bij een vraag over een lamp. Medewerker reageerde ook snel op mijn e-mails. Daarna besteld en keurig netjes en op tijd bezorgd.

Klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Gerard

Online hangklamp Zelena van Steinhauer. Opgehangen, aangesloten, alles nagelopen, deed het niet. Mailtje weg, binnen paar uur mailtje terug, vervelend, hierbij gratis retourlabel voor technische... Online hangklamp Zelena van Steinhauer. Opgehangen, aangesloten, alles nagelopen, deed het niet. Mailtje weg, binnen paar uur mailtje terug, vervelend, hierbij gratis retourlabel voor technische dienst. Was inderdaad defect en binnen paar dagen een nieuwe lamp. Doet het perfect. Super snelle en fijne service.
Gerard van der Heijden

Snelle en vriendelijke service.

Alles prima.

Schotman

In een woord TOP!

Mega snelle levering en reactie op de mail. Ik had een lampenkap besteld en toen ik hem de volgende dag ontving bleek een naad niet helemaal goed geplakt. Mailtje gestuurd en binnen 4 minuten had ik... Mega snelle levering en reactie op de mail. Ik had een lampenkap besteld en toen ik hem de volgende dag ontving bleek een naad niet helemaal goed geplakt. Mailtje gestuurd en binnen 4 minuten had ik al een reactie! Zonder probleem hebben ze een nieuwe gestuurd en heb ik de beschadigde kosteloos terug kunnen sturen. Top service.

Geen.

Maartje

Ik werd snel en goed te woord gestaan via de e-mail en kon zo de juiste lampen bestellen. Kwamen netjes verpakt thuis en ze hangen prachtig!

Klantenservice snel bereikbaar

Paul

De service is echt heel goed!

100% service

Niets

D. Jans

Halogeenlampje besteld, door een foutje is het verkeerde wattage geleverd.
Verstuurde e-mail hierover is snel beantwoord en de juiste lamp is nog dezelfde dag verstuurd!
Prima opgelost,...
Halogeenlampje besteld, door een foutje is het verkeerde wattage geleverd.
Prima opgelost, goede service, aanbevolen.

Snelle service

Wedemeijer

Niet te evenaren winkelervaring bij Lamp 123: Snel, Prachtig en Perfect Verpakt!

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Lamp 123 en ik ben meteen onder de indruk. De prachtige producten werden binnen een mum van tijd geleverd. Wat me vooral opviel, was dat ik gedurende het... Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij Lamp 123 en ik ben meteen onder de indruk. De prachtige producten werden binnen een mum van tijd geleverd. Wat me vooral opviel, was dat ik gedurende het hele proces op de hoogte werd gehouden van elke stap. De producten waren ook uitstekend verpakt, wat aantoont dat de winkel veel aandacht besteedt aan de kwaliteit van de levering. Deze superieure winkelervaring smaakt zeker naar meer! Ik kijk ernaar uit om in de toekomst nog meer bij Lamp 123 te bestellen.

Perfectie voortzetten!

Dennis

Slecht aangegeven in de omschrijving welke spot je ontvangen zult. Kleine maat spot gekregen en een “normale” spot verwacht. De omschrijving kan veel beter. De verzendkosten plus de retourkosten... Slecht aangegeven in de omschrijving welke spot je ontvangen zult. Kleine maat spot gekregen en een “normale” spot verwacht. De omschrijving kan veel beter. De verzendkosten plus de retourkosten daardoor kwijt; wat neerkomt op €13.- kosten voor niks. Eens besteld, was te proberen om vervolgens grotere bestelling te doen. Helaas maar nooit meer bij de verder lastig te bereiken webshop voor vragen. Terugbellen zit er helaas ook niet in.

De Google rating

Klantvriendelijker, beter omschrijving tonen, oplossing bedenken.

Reactie Lamp123.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met onze service. Wij proberen onze artikelen altijd zo duidelijk mogelijk te omschrijven en de diameter van de door u bestelde spot staat ook vermeld in deze omschrijving. Wij hebben geen telefonische klantenservice maar reageren op werkdagen altijd binnen enkele uren op uw mail.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Lamp123.nl

Mohammed

Zeer tevreden met deze webshop. Mijn vraag werd per email super snel beantwoord. Goed advies gekregen over de lamp ook. Zal hier vaker bestellen!

Snelle reactie op vraag

Geen tips

Gerdy

Hue lampjes besteld en snel in huis! Goede prijs ook.

Groot aanbod en scherpe prijs