Charlotte Groen

Super fijn en doelgericht

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Hele fijn gesprekken gehad, waarin alle partijen goed worden gehoord. En je uitkomt op een goede verdeling en oplossing.

Marco

Deskundig en betrouwbaar

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft ons heel goed begeleid waardoor de scheiding uiteindelijk iets minder pijnlijk aanvoelt dan het is.

Nvt

Prettig, vakkundig, helder

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Mediation is erg pittig geweest maar Kuima heeft het naar mijn idee goed begeleid, met name toen het hele traject leek te gaan ontsporen.

Chiel

Zeer goed

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Probeert altijd een oplossing te vinden

A & E

Prima begeleiding.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Goede gesprekken en goede adviezen. Professioneel en discreet zonder te oordelen. Veel geleerd.

Nadine

Geeft rust en vertrouwen. Duidelijke uitleg en toont begrip en oplossingen.

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Vanaf de eerste kennismaking heel open en hartelijk ontvangen. Duidelijke uitleg en plan van aanpak. Dit geeft veel rust in het scheidingsproces.

Edwin

Netjes en goed geregeld

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Ze helpen je goed door heen

Marianne Boertien

Professionele aanpak, op ieders wens toegespitst

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Kuima heeft in eerste instantie voor ons de relatie-therapie rol gehad. Maar uiteindelijk mocht onze relatie niet slagen en heeft ze een goede rol gespeelt als mediator om het scheidingsproces te... Kuima heeft in eerste instantie voor ons de relatie-therapie rol gehad. Maar uiteindelijk mocht onze relatie niet slagen en heeft ze een goede rol gespeelt als mediator om het scheidingsproces te begeleiden.

Sanne Grijmans

Goed, laagdrempelig, soms wat verwarring in de communicatie en late wijzigingen, maar dat kwam door beide kanten

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Fijne vrouw, duidelijk in uitleg, zuiver, voelde me serieus genomen. Af en toe hadden we een afspraak, ik kreeg voor mijn gevoel soms te laat bericht over het wijzigen omdat bepaalde stukken niet... Fijne vrouw, duidelijk in uitleg, zuiver, voelde me serieus genomen. Af en toe hadden we een afspraak, ik kreeg voor mijn gevoel soms te laat bericht over het wijzigen omdat bepaalde stukken niet goed binnen waren, maar de vraag is aan welke kant dit lag.

Burcin

Kuima is een flexibele en straightforward dame die beide belangen eerlijk behartigd

Beschrijf hier uitgebreider uw ervaring

Fijne en professionele no-nonsense aanpak