Schilten

Gedurende de periode dat wij gebruik maakte van een gastouder was de bemiddeling via Krokodilletje prima alleen bij de afronding ervan vonden wij het niet chique om alsnog een factuur te krijgen... Gedurende de periode dat wij gebruik maakte van een gastouder was de bemiddeling via Krokodilletje prima alleen bij de afronding ervan vonden wij het niet chique om alsnog een factuur te krijgen voor bureaukosten terwijl wij geen gebruik meer maakte van een gastouder. Weinig flexibiliteit vanuit Krokodilletje om tot een oplossing te komen en dus geld moeten betalen terwijl we geen opvang voor onze kinderen afnamen!

Beste Gijs,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Fijn te vernemen dat je 3 jaar lang tevreden bent geweest over onze dienstverlening!
Zoals we via de mail ook al aangegeven...
Beste Gijs,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Zoals we via de mail ook al aangegeven hebben heb je zelf de beëindigingsdatum ingevuld op het beëindigingsformulier. We hebben dus op jouw verzoek de overeenkomsten beëindigd op de datum die jij hebt doorgegeven als laatste opvangdag.
Het is vanzelfsprekend niet mogelijk om hier 2 maanden na het invullen van dit formulier en bijna een maand na het daadwerkelijk beëindigen van de overeenkomsten op terug te komen.
Team krokodilletje

Fatiha

Binnen een week hebben ze een hele lieve gastouder voor mijn kids gevonden in Rotterdam

Naomi

Wij zijn dik tevreden over krokodilletje, het contact is goed en snel.

Kevin

Een typisch geval van als het goed gaat geen probleem maar als het mis gaat zijn we niet thuis. Getekende afspraken werden door gastouder niet nagekomen en dit bureau gaat achter de gastouder staan... Een typisch geval van als het goed gaat geen probleem maar als het mis gaat zijn we niet thuis. Getekende afspraken werden door gastouder niet nagekomen en dit bureau gaat achter de gastouder staan terwijl ons kind niet goed werd behandeld. Het interesseert ze verder helemaal niks. Mijn advies: blijf weg bij dit bureau want puntje bij paaltje heb je er helemaal niks aan!
Ze geven helemaal niks om kinderen. Ze laten je gewoon zitten. Het enige wat ze willen is je o

Beste Kevin,
Beste Kevin,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Echter is de reactie, ons inziens, een beetje misplaatst en nogal kort door de bocht. We hebben geprobeerd om tot een goede oplossing te komen. Jullie verhaal en dat van de gastouder lag zover uit elkaar dat er geen andere mogelijkheid was dan een bemiddelingsgesprek in te plannen, met alle partijen bij elkaar te komen om tot een oplossing te komen die naar ieders tevredenheid zou zijn. Dan zou de situatie op een adequate wijze afgesloten kunnen worden. Jullie hebben er, op het laatste moment, van af gezien deel te nemen aan het bemiddelingsgesprek wat al ingepland was.
Op deze manier heb je ons de kans ontnomen te bemiddelen en met elkaar tot een goede oplossing te komen.
Het is wel erg makkelijk om nu op verschillende plekken met verschillende e-mailadressen reviews te schrijven om ons zwart te maken.

Just happy gastouder

Toppers

Beste Laila,
Hartelijk dank voor deze positieve review! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Hartelijk groet,

Bouchra

Duidelijk en informatief

Dingemans

Alleen in opzet prima (online urenregistratiesysteem en ideal betalingen) maar hebben meermaals verkeerde informatie verstrekt aan zowel gastouder als ouders, waardoor misverstanden ontstonden en... Alleen in opzet prima (online urenregistratiesysteem en ideal betalingen) maar hebben meermaals verkeerde informatie verstrekt aan zowel gastouder als ouders, waardoor misverstanden ontstonden en zelfs vertrouwensbreuk tussen de gastouder en ons. NUL zorg of NAzorg voor de ouders zelf, NUL reactie op emails of belletjes in laatste maanden van contract. Drop you like it's hot. Ontbreekt aan professionaliteit en integriteit. Mijn verbazing hierover maakt dat ze een halve punt niet eens verdienen, maar 0 invullen mag helaas niet.

Beste Cecile,
Hartelijk dank voor deze review.
Beste Cecile,
Hartelijk dank voor deze review.
Ik vind het spijtig te vernemen dat één en ander niet helemaal goed is verlopen. Ik zie inderdaad dat jouw laatste bericht (over de afhandeling van de beeindiging) niet beantwoord is, deze is per ongeluk op "gelezen" gezet zonder dat de juiste persoon deze mail heeft kunnen behandelen. Dit had niet mogen gebeuren maar dit soort foutjes worden nou eenmaal helaas weleens gemaakt. Echter gaat dit om één bericht en niet om meerdere e-mails en/of telefoontjes.
Het was prettig geweest als je deze ontevredenheid bij ons had geventileerd in plaats van een review te schrijven, dan hadden we tenminste de mogelijkheid gehad om het op te lossen en op een voor jou prettige wijze kunnen afhandelen.
Hoe dan ook nemen we jouw punt van kritiek mee om onze dienstverlening te verbeteren.

Gastouder tante Debbie

Duidelijk, fijn gebracht. Interessant. Er was tijd voor evt. vragen.

Beste Debbie,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review! Fijn te vernemen dat je het deelnemen aan het webinar als positief en interessant hebt ervaren!
Team...
Beste Debbie,

A. Vd Beuze

Gaat best zonder bijzonderheden maar als er wat aan de hand is geven ze niet thuis.

Justina

Wat fijn dat ik nu ook via Ideal kan betalen en dat jullie de gastouder direct uitbetalen. Hier zijn zowel wij als ouder als onze gastouder erg blij mee!

Beste Justina,
Hartelijk dank voor deze positieve review. Fijn te vernemen dat ons nieuwe betaalsysteem naar jullie tevredenheid is!
Maaike