Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Halit Gonenc

Vriendelijk personeel, fantasticie ervaring!

Goede service, goed advies voor alles.

monteur kan beter.

Plieger

Goede service, vriendelijk personeel, prima monteur!
Goed advies voor een fantastische keuken.

Klantvriendelijk.
Als er foutjes worden gemaakt, wordt het direct verholpen. Prima!

Nee

Manon

Na een prima adviesgesprek met gelijke offerte hebben wij nu een jaar geleden een keuken gekocht bij Kooistra.
Inmeten en precieze montage keurig conform afspraak, en er wordt helder...
Inmeten en precieze montage keurig conform afspraak, en er wordt helder gecommuniceerd.
Na een jaar nog altijd dik tevreden met onze keuken! Keurig

Kundig advies, duidelijke offerte en kritische montage.

Geen.

Fam. Rozema

Vriendelijk en deskundig geholpen. Zeer zorgvuldige plaatsing. Wij zijn meer dan te tevreden, helemaal top!

Deskundigheid

Niet

Jan Snijder

Uitstekend geholpen in de ontwerp fase. Deskundig nuchter en praktisch. Keuken besteld en geleverd en geplaatst op afgesproken datum. Heel mooi werk geleverd. Alles strak en netjes.
Ging alles...
Ging alles in 1 keer goed? Nee natuurlijk niet maar foutjes werden gelijk hersteld. Ook na plaatsen van keuken levert Kooistra een hele goede service.

Like

Delen

zie boven

Jaap Dijkstra

Leuk kleinschalig bedrijf waar de klant koning is.

Er wordt goed naar de klant geluisterd. Je maakt hier je eigen keuzes, je hoeft geen Quooker nemen als je dat niet wil. Niets wordt opgedrongen.

Marcel de Bruin

Deskundig advies en goede service bij plaatsing. 2003 nieuwe keuken geleverd van top kwaliteit, in 2023 nieuw keukenblad update + over na inductie

Goed in nazorg, wat problemen met inductie kookplaat, maar door Kooistra Keukens communicatie en ondersteuning perfect overgenomen en juist alternatief georganiseerd en geregeld.
Zeer tevreden...
Zeer tevreden over keuken en service

Ritsema

Bij Kooistra Keukens had ik gelijk een goed gevoel. Gea heeft mij super goed geholpen en mijn wensen mogelijk gemaakt. Ook gaf ze mij advies en tips die ik ter harte heb genomen.
Na de koop...
Na de koop volgde het nauwkeurig inmeten door Jan van de firma Kooistra.
Vervolgens kwam het slopen van de oude keuken en werden de nieuwe leidingen zeer vakkundig aangelegd door Dustin Postma Montage en de meterkast aangepast door zijn rechterhand Gerard.
Ze lieten alles keurig schoon en opgeruimd achter.
Daarna werd de keuken uiterst zorgvuldig , nauwkeurig en netjes geplaatst door Bert de Haan.
Het stukje muur werd nog keurig gepleisterd door de stukadoor Jan en zijn zoon Mark.
Het nawerk is nog in handen van Jan van de fa Kooistra wat zeker goed gaat komen.
Kortom een fantastisch vakkundig team mensen die goed op elkaar waren ingespeeld.

Zeer ervaren en vakkundige mensen die staan voor hun vak en meedenken met de klant.

Ik zou het niet weten!

Van Kaam

Geweldige service, ook twee jaar na plaatsing keuken!

Een eerlijk advies, plezierige communicatie, zorgvuldige installatie en zeer goede nazorg. Klantgericht en betrouwbaar.

Arjen

Goed deskundig advies. Wij hebben Kooistra keukens prettig ervaren, geen vervelende verkooptaktieken, maar er werd uitgebreid de tijd genomen om ons van goed advies te voorzien. Ook komen ze hun... Goed deskundig advies. Wij hebben Kooistra keukens prettig ervaren, geen vervelende verkooptaktieken, maar er werd uitgebreid de tijd genomen om ons van goed advies te voorzien. Ook komen ze hun afspraken goed na bij de aftersales.

No nonsense
Eerlijk advies