Knuz.nl

6.2/10
Ontwerp van de site
6.4/10

Lvv48

Ik heb hier hele slechte ervaringen mee. Het inloggen is een ramp. Al 3 keer mijn wachtwoord veranderd omdat het niet lukte. En nu kom ik er helemaal niet meer in.

Sterke punten van Knuz

Minder reclame en bewegende beelden
Ook reageren op berichten is ingewikkeld

Marcel

Zeer traag en wordt gestoord van de reclame

Gratis

Minder reclame en sneller pagina laden

Possible High potential

Ondanks meerdere pogingen om de redactie van Knuz te activeren, heb ik de moed opgegeven. Derhalve tracht ik dit via deze weg te doen. Zowel middels een mannelijk als vrouwelijk fake profiel worden... Ondanks meerdere pogingen om de redactie van Knuz te activeren, heb ik de moed opgegeven. Derhalve tracht ik dit via deze weg te doen. Zowel middels een mannelijk als vrouwelijk fake profiel worden de regelmatig contacten gelegd met de verkeerde intenties. De methode is immer hetzelfde. Eerst een opbouw van het contact via de mail. Initiatief ligt hierin steevast bij de vaker. Dan wordt er een triest levensverhaal gedeeld. Ondertussen wordt er ook medegedeeld dat ze voor de aankoop van goederen in het buitenland verkeren. Na enkele dagen komt het verhaal dat er problemen zijn met de betaling van de aangekochte goederen en of je dan middels crypto vouchers haar of hem de gelegenheid wil geven alsnog de betalingen tot stand te brengen. De lieve woordjes vliegen je dan rond de oren. Dit allemaal terwijl je betrokkene nog nooit in levende lijve hebt ontmoet of via telefoon hebt gehoord. Kortom verifieer altijd met wie je te maken hebt. Het betrof in mijn geval een Tilburgse onderneemster die aldaar een winkeltje dreef (volgens de aangeleverde info). Maar zelfs de naam van het winkeltje werd niet vrijgegeven, terwijl ze wel haar (fake) naam en en geboortedatum deelde! Uit de fotootjes bleek duidelijk dat de foto’s een Belgische dame betrof, waarvan ik niet weet of die ook de drijvende kracht achter de poging tot oplichting is. De nickname van mijn fakeprofiel betrof Tulip54.

Gratis datingsite.

De mensen achter de echte (niet fake) profielen beter beschermen tegen de oplichters met fake profielen op de site.

oc

Helaas heel veel fake profielen, waardoor het regelmatig ongemakkelijk is

gratis

beter nakijken voor een profiel toegelaten wordt

A.Veldhoen

Lekker lullen over personen

Gratis

???

nikko

Word telkens gebloky door reklame

Sterke punten van Knuz

luisteren naar de gebruikers en er zijn als je er moet zijn beter bereik baar zijn

Gerry

Waardeloze site, enorm veel fake accounts, vooral uit het Oostblok, oplichters!!!!

GEEN

Fake accounts verwijderen als die doorgegeven worden, maar Knuz doet niets!!!!!!

Peet

Waardeloos ik raad het iedereen af pagina reageert niet door de vele advertenties

Gooi die advertenties eruit

Dom

Het stikt er werkelijk van de fakers ( lees oplichters)
Knuz zou handmatig de profielen controleren.
Ze doen helemaal niets.
Ze leven alleen van de advertenties..verder...
Het stikt er werkelijk van de fakers ( lees oplichters)
Knuz zou handmatig de profielen controleren.
Ze doen helemaal niets.
Ze leven alleen van de advertenties..verder interesseert ze het geen reet. Ach gemiddeld zit er nog maar zo,n honderd personen op .knuz is ter ziele..maar goed ook!!!

Niet 1

Niet 1

Marja Willemsen

Knuz is gewoon een heel erg goede en leuke gratis datingsite ... je kunt er zoveel mee !!

Sterke punten van Knuz

Gewoon goed , je kunt precies zien wie er naar je gekeken hebt e.d.
Gewoon goed , je kunt precies zien wie er naar je gekeken hebt e.d.
heel makkelijk ... alleen ... niet alle leden zijn niet allemaal betrouwbaar... misschien omdat het gratis is, zit Jan en allemaal erop... maar daar kan knuz niets aan doen !!

Op je mobieltje werkt het iets lastiger...omdat je dan veel reclame,s moet wegklikken