Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Le Large

Prima kwaliteit en goed advies

direct en duidelijk

Familie Westerbos en familie Nelissen

Klassieke Hekwerken heeft voor ons 3 grote poorten gemaakt voor onze boerderij in Noord-Frankrijk. Hele prettige samenwerking bij het ontwerp, zeer zorgvuldige uitvoering, zowel in begeleiding als... Klassieke Hekwerken heeft voor ons 3 grote poorten gemaakt voor onze boerderij in Noord-Frankrijk. Hele prettige samenwerking bij het ontwerp, zeer zorgvuldige uitvoering, zowel in begeleiding als technisch. Prachtig, klassiek VAKWERK.

De communicatie is erg goed, mails worden vrijwel direct beantwoord. Afspraken wat betreft kwaliteit en levering worden allemaal nagekomen. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

de Groot

Zeer goede en vakkundige service! Goede kwaliteit hekwerk!

zeer vakkundig

Ron Stoop

Heel fijn en prettig bedrijf om zaken mee te doen! Vanaf het 1ste contact met Jarin was de communicatie en overleg zeer gemoedelijk en duidelijk

bereikbaarheid, duidelijke communicatie en tekening van het ontwerp en goede installatie

Hijstek

Zeer goed

Duidelijke communicatie en klantgericht.

Daniël Hertog

Prima ervaring

duidelijke afspraken, korte lijnen, goede kwaliteit

Suzanne van Houwelingen

Zeer professioneel met een spontane touch

Vakwerk

Henk Kikkert

Uitstekend!

Vakmanschap

K. van Broekhoven

Zeer tevreden, vriendelijk en professioneel. Denken goed mee.

Leveren strak werk en weten wat ze doen.

klassieke hekwerken Alblasserdam [ dhr. Jarin Roosenburg

Vanaf het begin [ bezoek aan de locatie in Alblasserdam ] gaf het bedrijf gelijk een vertrouwend aanzien . Het verkoop-verhaal kwam positief over en ook de ,,beleving '' van de soorten hekken die in... Vanaf het begin [ bezoek aan de locatie in Alblasserdam ] gaf het bedrijf gelijk een vertrouwend aanzien . Het verkoop-verhaal kwam positief over en ook de ,,beleving '' van de soorten hekken die in de handel waren was zichtbaar .

Het bedrijf kwam heel vertrouwend over .